Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. T.

Naar: Europ Assistance Belgium

28/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/06 heb ik vliegticket gewijzigd voor een vlucht van 26/07 dat normaal doorging op 15/08. Ik heb al een claim al ingediend sinds 26/06. Op mijn ticket staat KOSTELOZE wijziging. Daarom ben ik ook verzekerd. Tot op heden nog geen cent ontvangen. Na talrijke telefoons word ik van kast naar deur gewezen. Niemand weet van iets. Ik heb mails gestuurd. Ik kreeg pas reactie als ik de ombuds inschakelde. Ik vraag u daarom om binnen de 7 dagen de terugbetaling van 123 op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie betalingsbewijs • Kopie melding wijziging datum evenement

Berichten (4)

Europ Assistance Belgium

Naar: H. T.

29/08/2024

Geachte mevrouw, heer,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.De verzekering wordt echter niet door Europ Assistance Belgium beheerd maar door ons internationaal platform.Vermits wij geen toegang hebben tot het dossier, verzoeken wij u uw bericht voor verder gevolg door te sturen naar complaints@roleurop.comMet vriendelijke groetenPatrick i.o. Complaints OfficerEurop Assistance BelgiumA:Kantersteen 47 - 1000 Brussel47 Cantersteen - 1000 BruxellesEmail : Complaints@europ-assistance.beDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: Wednesday, 28 August 2024 12:01À: EAB Complaints complaints@europ-assistance.beObjet: Terugbetaling‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

H. T.

Naar: Europ Assistance Belgium

29/08/2024

Beste Dat is niet mijn probleem. Jullie zijn europe assistance. Internationaal of niet. Wij zitten In Belgie. Ik heb al naar complaints gestuurd. Geen reactie. Ik wacht nu al van eind juni op mijn geld. Jullie sturen me van de kast naar de deur. Ik wil mijn geld.

H. T.

Naar: Europ Assistance Belgium

04/09/2024

Beste Wanneer krijg ik mijn geld.

H. T.

Naar: Europ Assistance Belgium

13/09/2024

Nog steeds mijn geld niet volledig ontvangen. Ik moet nog 55 euro terugkrijgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform