Wij kregen op 24 en 25 februari de afrekening voor electriciteit en gas van MEGA
Op 17 maart kregen wij een betalingsherinnering.
Aangezien wij een domiciliëring hebben gingen wij ervan uit dat dit zou betaald worden.
Groot was onze verbazing toen wij na telefonisch contact met iemand van de diensten van Mega te horen kregen dat onze afrekeningsfactuur niet via domiciliëring kon gebeuren.
Wij betaalden dan ook de verschuldigde som van 414,93 en vroegen om dit in de toekomst toch zeker via domiciliëring te laten gebeuren aangezien wij dit raar vonden dat voorschotten via domiciliëring konden gebeuren, maar de afrekening niet.
Onze verbazing is nu echter nog groter geworden omdat we merken dat er nogmaals 414,93 van onze rekening is gegaan nu wel via domiciliëring!
Wij vragen dan ook om deze 414,93 terug te storten op onze rekening.
Dit is de fout van mega die ons deed geloven dat we dit bedrag moesten betalen om daarna nog eens hetzelfde bedrag van ons rekening te nemen.
Na telefonisch contact vandaag werd voor gesteld dat de betaling zou afgaan van onze volgende voorschotten, maar daar kan ik niet mee akkoord gaan.
Misschien is 414,93 euro voor Mega maar een peulschil, voor ons is dat een groot bedrag.
Daarom wil ik met aandrang vragen om ons dit bedrag zo snel mogelijk terug te storten.
Dit is de mail die ik naar MEGA gestuurd heb, tot nog toe zonder antwoord