Terug

Terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. O.

Naar: BOOKING.COM

18/07/2025

Beate Ik heb een hotel gereserveerd dan ik heb op zelfde dag geannuleerd ik heb een bewijs gekregen dat ga zij terug betalen maar is al een mand ik heb niet gekregen ik heb paar keer mailtje stuurt ze antwoord niet Ik zal bewijs doorsturen naar jullie

Berichten (1)

BOOKING.COM

Naar: J. O.

29/08/2025

------------------------------------ Josephine Carty (CS Global) 29 aug 2025 18:48 CEST Uw ref: Onze ref: 6186.421.820 Beste vertegenwoordiger van Testaankoop, Betreffende de claim van client Jalaludin Omari met bovengenoemde referentienummers, zie bijgevoegd onze respons. Met vriendelijke groet, Josephine CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [R9PG72-6MVER]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform