Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. K.

Naar: Flixbus

20/08/2024

Beste, Ik heb op 7 juli een boeking gedaan bij flixbus. In eerste instantie was de heenrit 17 uur. Op 7 augustus is de boeking dan geannuleerd en dan moesten we herboeken. Op 19 augustus 3 dagen voor het vertrek is de boeking dan voor de 2 e keer geannuleerd en kregen we een bus die er 5 uur langer over deed. Hierdoor zouden wij pas om 1 uur ‘s nachts aankomen ipv om 20:00 ‘s avonds waardoor we uberhaupt niet meer konden inchecken in onze camping. We zouden dus een nachtje op straat moeten slapen wat absoluut niet kan. We kregen bij de annulering een voucher van €90 ipv de originele €150. Wij willen graag de volledige €150 terug op onze rekening aangezien de bus zomaar 2 keer wordt geannuleerd waardoor wij 5 uur later aankomen dan gepland en dus alles in het water valt. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform