Korte beschrijving van uw probleem
Beste,
Op 8 juli 2024 bestelde ik volgend artikelnummer bij Samsung Electronics Benelux:
- 65” QLED 4K Smart TV Q60C (2023)
Met volgend bedrag:
- € 759.00
En volgend ordernummer:
- BE240708-34393396
Op 11/07 kreeg ik echter een verkeerd item toegestuurd. Na contact via whatsapp met Samsung, zijn ze op 5/08 het toestel terug komen ophalen. Samsung stelde ons 3 mogelijke keuze’s voor:
- volledige terugbetaling
- het juiste toestel terug opsturen
- extra voucher van 50 euro voor een ander toestel te kiezen
Wij kozen voor het juiste toestel terug op te sturen, maar dit bleek helaas ondertussen uit voorraad te zijn. Het toestel ging ook niet meer terug in stock komen. Samsung had ons vervolgens beloofd om het vernieuwde model (2024 ipv 2023) op te sturen, zonder extra kosten. Dit bleef echter wekenlang aanslepen. Na meerdere pogingen om te vragen wanneer ze dit eindelijk gingen leveren, zowel telefonisch als via whatsapp, kreeg ik telkens volgend antwoord: “we zijn er mee bezig”. Gezien we het toestel nog steeds niet hadden ontvangen, heb ik in augustus besloten om te vragen voor een volledige terugbetaling. Sinds begin september heb ik wekelijks geprobeerd om zowel telefonisch als via whatsapp, te vragen wanneer dit bedrag gestort ging worden. Tot op heden hebben wij nog altijd geen terugbetaling ontvangen.
Gezien dit nu al bijna 3 maanden aansleept, en wij tot op heden zonder TV zitten en nog altijd geen terugbetaling ontvangen hebben, willen wij graag een klacht indienen tegen Samsung.
De bijlage was te groot om toe te voegen. Deze omvat de vele whatsapp-berichten.
Met vriendelijke groeten,
Peggy Van Cauwenberge