Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. N.

Naar: bol.com

05/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 15/8 bestelde ik via bol met bestelnummer 4125918559 een TV Philips 50PUS7608. Een dag later kwam PostNL aan de deur met een zeer zwaar beschadigde duidelijk meermaals eerder geopende verpakking, die daarom door mij werd geweigerd. Ik verzocht onmiddellijk terugbetaling wegens niet naleving van wat werd beloofd. Een okkazie TV was niet wat ik had besteld. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen met BOL, telefonisch en via chat, maar tot vandaag krijg ik geen terugbetaling. Telkens wordt ik met een kluitje het riet ingestuurd met mededelingen als "pas als de partner terug kan zien dat het pakket retour is aangekomen, dan kan je terugbetaald worden." Het toestel is op 16/8 niet geaccepteerd, dus nooit geleverd en ik ga er van uit dat het al lang terug is bij BOL. Daarom verzoek ik u onverwijld terugbetaling en excuses. Met vriendelijke groeten, Frank Neirynck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform