Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. M.

Naar: TotalEnergies

12/12/2024

Ik ben een jaar geleden verhuisd naar het verdiep boven waar toen ik eerst woonde. Heb toen alles van papieren doorgestuurd (meerdere keren) om alles voor mijn huidig appartement Inorde te brengen. Ik kreeg lang geen rekeningen wat mij raar leek. Heb hier toen een brief voor gekregen dat ik mijn zogezegde rekeningen nooit had betaald. Had deze nooit ontvangen. Daarna gingen er verschillende bedragen van mijn rekening terwijl dit via mail was besproken dat dit in stukken was. Achteraf had ik besloten om bij een andere leverancier te gaan en weg te gaan bij hun. Kwam het daarna pas op neer dat ik een jaar lang betaalde voor het verdiep waar ik ervoor woonde. Had hun dit laten weten en documenten voor ingevuld en doorgestuurd. Verschillende keren voor gebeld omdat dat geld mij terug zou moeten gestort worden. 3maand later nog steeds niks gekregen. Via telefoon krijg ik telkens “we zijn ermee bezig nog even geduld”. Ik had graag mijn geld terug gehad en een eventuele schadevergoeding omdat ik hierdoor financieel in de problemen ben gekomen en bijkomende stress.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform