Terug

terugbetaling zalando

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. D.

Naar: ZALANDO

29/08/2024

beste, ik heb op 08 mei een betaling gedaan naar zalando, van 64,95 voor bestelnummer 11003115292461 ik heb die bestelling geretourneerd ,maar het geld hebben ze op een verkeerd rekeningnummer gestort ,nu is het probleem dat ik mijn geld niet terug zie op mijn rekening, zogezegd dat ze het op een andere rekeningnummer hebben gestort ?sorry daar kan ik de dupe niet van zijn ,het is al van mei betaald en nog steeds geen geld terug? dus via mail contact opgenomen ,en hebben het bevestigd op mail dat ze ermee bezig zijn ,maar nu reageren ze niet meer ,in chat bericht weten ze ook van toeten of blazen ,word je nog eens belachelijk gemaakt ook?bijgevolg ik was mijn gegevens aan het opzoeken bij mijn bank, dat ik nog eens de betaling heb uitgevoerd en hetzelfde bedrag heb overgemaakt op 13 augustus ,stom van mij,ook nog steeds geen terugkoppeling ontvangen, dus kijken bestellingen niet na ?zalando moet mij al twee maal 64,95 euro terug betalen. dus nu is mijn vraag aan jullie ,kunnen jullie mij helpen dit op te lossen? alvast bedankt! mvg de brabandere koen Op [DATUM] heb ik in uw online winkel een [PRODUCT] gekocht, waarbij ik het bedrag van [€] plus [€] voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op [DATUM], heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [DATUM - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [post/e-mail/...]. Op [DATUM] antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op [DATUM] de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na [DD] dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van [€]. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform