Terug

Terugbetaling wordt niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

14/02/2023

Op 23 november 2022 heeft Juntoo de goederen (tafel en 4 stoelen) teruggehaald. Reden hiervoor waren de problemen met de montage van de stoelen en de onacceptabele dienstverlening door de firma die door Juntoo is gecontracteerd voor de levering en montage van tafel en stoelen. Bij de laatste poging lieten de vertegenwoordigers van deze firma werd de woonkamer bezaaid met kartoon en onderdelen achter. Bij vorige pogingen werd er nauwelijks tijd genomen om gedegen werk te leveren. Hoewel hiervoor VIP Service werd betaald. Een foto van de achtergelaten woonkamer gaf de doorslag. Bij ontvangst van deze foto heeft Juntoo onmiddellijk beslist om de goederen terug te nemen.Op 23 november werden de goederen opgehaald. Na contact op eigen initiatief met de klantendienst werd mij schrifterlijk bevestigd dat de goederen in goede staat in het depot zijn ontvangen en dat de betaling binnen 14 werkdagen zou plaats vinden. Het betreft het bedrag van 2.299,50 Euro. Dit contact vond op 1 december 2022 plaats. Na veelvuldig contact met de klantendienst is de terugbetaling nog steeds uitgevoerd. De klantendienst gaf aan dat zij voor mij niets meer kunnen betekenen omdat de financiele dienst gewoon weg niet reageert op het door hun aangemaakt vraag voor betaling.Ik zou er dan ook op willen aandringen dat de terugbetaling van 2.299,50 Euro z.s.m. wordt uitgevoerd. Ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn geld.Met vriendelijk groet,Peter Fiddelaers

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: P. F.

27/02/2023

----------------------------------------------Jonathan, 27 feb. 2023 11:36 CETBeste,Bedankt om hiervoor contact met ons te hebben opgenomen. Het spijt ons te vernemen dat je problemen hebt ondervonden bij de terugbetaling van je order. Dit kan zeker niet de bedoeling zijn en dit is niet de service waar we voor staan.We hebben dit uiteraard tot op het bot voor je uitgepluisd en ervoor gezorgd dat je het bedrag waar je recht op hebt, terug op jouw rekening ontvangt. De terugbetaling werd intussen uitgevoerd en zou reeds op jouw rekening te zien moeten zijn of alleszins eersaags op jouw rekening moeten verschijnen.Aarzel zeker niet ons te contacteren indien je bijkomende vragen, twijfels of opmerkingen hebt hieromtrent.We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd and wensen ons te excuseren voor het ongemak dat je hebt ondervonden.Met vriendelijke groeten,Juntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 14 feb. 2023 08:24 CET ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[3599XL-7PRK0] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[3599XL-7PRK0]

P. F.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

02/03/2023

Beste,Je geeft op 27 februari aan dat de terugbetaling al heeft plaats gevonden en dat deze al op mijn rekening te zien zou moeten zijn.Het is nu ruim 3 dagen later, 2 maart, en ik heb nog steeds niets ontvangen.Wat is nu de daadwerkelijke situatie?Groet,PF

Juntoo (Overstock Home)

Naar: P. F.

07/03/2023

----------------------------------------------Christine, 7 mrt. 2023 09:04 CETHallo,We bieden de klant onze oprechte excuses aan omdat de terugbetaling niet vlot is verlopen.De klant zou de terugbetaling morgen of ten laatste donderdag op zijn rekening moeten ontvangen .We danken hem alvast voor zijn geduld.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 2 mrt. 2023 13:25 CET ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[85OX7D-K3LLM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[85OX7D-K3LLM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform