Terug

Terugbetaling wordt NIET uitgevoerd. Pairi Daiza

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: PAIRI DAIZA

26/09/2019

Wij zijn met een groot gezin abonnee bij Pairi Daiza. Zij hebben sinds de zomer ook een hotel en lodges waar je als abonnee -10% korting krijgt op uw overnachting(en). Wij dachten om te beginnen dat deze automatisch zou verrekend worden bij de betaling van de volledige som. Dit bleek niet het geval, men zou dit teruggeven bij het uitchecken. Goed voor ons! Op 04/08 kwamen wij aan en 05/08 bij het verlaten vroegen we onze -10%. Ineens zou dit automatisch terugbetaald worden op onze rekening binnen een 5tal werkdagen. 27/08 stuurde ik een eerste mail naar reservations.resort@pairidaiza.eu met de vraag waar onze 10% bleef. Een heel gedoe met vragen naar mijn gegevens en ik een betalingsbewijs en mijn rekeningnummer teruggestuurd heb per mail en ineens GEEN REACTIE meer. Op 04/09 nog steeds geen reactie dus nogmaals een mail gestuurd naar dat email adres. Opnieuw werd ik compleet genegeerd dus ik probeerde via de facebookpagina van pairi daiza zelf op 06/09. Ik kreeg via die weg een reactie op 09/09 dat het in wachtrij staat bij de boekhouding. Gisteren 25/09 heb ik opnieuw gemaild dat ik dit de slechtste service ooit vindt en dit niet een professionele manier van werken is dat men een korting aanbied maar niet geeft en men nog de moeite niet doet om te antwoorden. Ik kreeg de reactie gisteren dat men mij ten laatste aan het einde van de dag ging contacteren met een oplossing. Uiteraard kreeg ik OPNIEUW GEEN MAIL TERUG. Wij zijn abonnee met ons gezin van 6, de grootouders met 2 en de broer met zijn gezin nog eens met 3 personen DANKZIJ ONS. Wij gaan volgend jaar ons abonnement niet verlengen indien wij niet spoedig onze centen terugkrijgen en een compensatie voor de last en al dat gedoe waarbij ik als klant moet smeken en controleren om mn eigen centen! Wij geven 100den euros uit in hun restauranten etc... Zal de laatste keer geweest zijn. Ik dank u om dit eens te bekijken voor ons daar wij geen reactie krijgen.

Berichten (2)

S. D.

Naar: PAIRI DAIZA

26/09/2019

Plots staat het geld op mijn rekening vandaag. Toevallig na melding dat ik verdere stappen zou ondernemen. Flutservice!

S. D.

Naar: PAIRI DAIZA

26/09/2019

Zonet een mail ontvangen met een compensatie! Dit mag ook gemeld worden. Hopende dat ik terug met 100% tevredenheid kan genieten van mijn geliefd park! Ondanks... danku Pairi !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform