Wij zijn met een groot gezin abonnee bij Pairi Daiza. Zij hebben sinds de zomer ook een hotel en lodges waar je als abonnee -10% korting krijgt op uw overnachting(en). Wij dachten om te beginnen dat deze automatisch zou verrekend worden bij de betaling van de volledige som. Dit bleek niet het geval, men zou dit teruggeven bij het uitchecken. Goed voor ons! Op 04/08 kwamen wij aan en 05/08 bij het verlaten vroegen we onze -10%. Ineens zou dit automatisch terugbetaald worden op onze rekening binnen een 5tal werkdagen. 27/08 stuurde ik een eerste mail naar reservations.resort@pairidaiza.eu met de vraag waar onze 10% bleef. Een heel gedoe met vragen naar mijn gegevens en ik een betalingsbewijs en mijn rekeningnummer teruggestuurd heb per mail en ineens GEEN REACTIE meer. Op 04/09 nog steeds geen reactie dus nogmaals een mail gestuurd naar dat email adres. Opnieuw werd ik compleet genegeerd dus ik probeerde via de facebookpagina van pairi daiza zelf op 06/09. Ik kreeg via die weg een reactie op 09/09 dat het in wachtrij staat bij de boekhouding. Gisteren 25/09 heb ik opnieuw gemaild dat ik dit de slechtste service ooit vindt en dit niet een professionele manier van werken is dat men een korting aanbied maar niet geeft en men nog de moeite niet doet om te antwoorden. Ik kreeg de reactie gisteren dat men mij ten laatste aan het einde van de dag ging contacteren met een oplossing. Uiteraard kreeg ik OPNIEUW GEEN MAIL TERUG. Wij zijn abonnee met ons gezin van 6, de grootouders met 2 en de broer met zijn gezin nog eens met 3 personen DANKZIJ ONS. Wij gaan volgend jaar ons abonnement niet verlengen indien wij niet spoedig onze centen terugkrijgen en een compensatie voor de last en al dat gedoe waarbij ik als klant moet smeken en controleren om mn eigen centen! Wij geven 100den euros uit in hun restauranten etc... Zal de laatste keer geweest zijn. Ik dank u om dit eens te bekijken voor ons daar wij geen reactie krijgen.