Terug

terugbetaling wordt beloofd maar gebeurd niet.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. G.

Naar: Deliveroo

10/09/2024

Beste Deliveroo, Ik richt mij tot u met betrekking tot een aanhoudend probleem rond de terugbetaling van drie geannuleerde bestellingen (dossiernummer: 10.96.95.12). Conform uw eigen beleid zou de terugbetaling binnen vijf werkdagen automatisch plaatsvinden. Helaas is dit niet gebeurd, ondanks dat de bestellingen inmiddels geruime tijd geleden zijn geannuleerd. Tot op heden heb ik meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice via de live chat. Elke keer werd mij verteld dat men het vervelend vindt dat de terugbetaling nog niet in orde is en dat mijn zaak zou worden doorgestuurd naar de juridische afdeling. Echter, sindsdien heb ik niets meer vernomen, en er is nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Dit leidt tot grote frustratie. Ik verwacht van een professioneel bedrijf als Deliveroo een correcte afhandeling van dit soort zaken en een betere opvolging van klachten. Ik verzoek u dan ook met klem om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen en de terugbetaling onmiddellijk in orde te maken. info bestellingen: 1) bestelling nr7165 bij Carrefour Express Moretus op 6 augustus 2024 Totaal 77,64 € 2) bestelling nr1209 Proxy Delhaize Vleminckveld op 6 augustus 2024 totaal 49,24 € 3) bestelling nr6011 Carrefour Express Kessel-lo Dieste totaal 35,30 €


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform