Beste,Op 22/06/2019 bestelde ik via de webshop van Makro het volgende: Zitmaaier Mtd Minirider 60RDE voor een bedrag van 1199 EUR. Na 1 keer de zitmaaier te hebben gebruikt was deze al meteen kapot. Blijkbaar gaat het over de startmotor die kapot is, wat volgens verschillende recensies op internet een veel voorkomend probleem is. Ik nam meteen contact op met de klantendienst van Makro en pas op 07/08/2019 kreeg ik bevestiging van herstelling en werd de zitmaaier opgehaald. Tot op vandaag de dag 11/11/2019 heb ik de zitmaaier nog steeds niet in mijn bezit, ik heb Makro verzocht mijn geld terug te betalen aangezien het product niet voldoet aan de verwachtingen en ik het toestel ook helemaal niet kan gebruiken. Op 30/10/2019 kreeg ik het volgende antwoord:Goeiemorgen,Ik neem even contact met u op in verband met uw aankoop van een minirider.Jammer genoeg kan er geen terugbetaling gebeuren. U zal moeten wachten tot reparatie in orde is.Als u nog verdere vragen heeft, mag u ons altijd contacteren.Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik u nog een heel prettige dag.Met vriendelijke groeten,XeniaMakro Customer Service Makro Cash & Carry Belgium Member of METRO GroupTel +32 (0)78 150 330Ik heb ondertussen al 2x een tuinman moeten inhuren om mijn onderhoud te doen. Ik wens dan ook van de aankoop af te zien en ik wens het geld terug op mijn rekening.Met vriendelijke groeten,Dujardin Logino