Terug

Terugbetaling wegens kwaliteit product onvoldoende

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

11/11/2019

Beste,Op 22/06/2019 bestelde ik via de webshop van Makro het volgende: Zitmaaier Mtd Minirider 60RDE voor een bedrag van 1199 EUR. Na 1 keer de zitmaaier te hebben gebruikt was deze al meteen kapot. Blijkbaar gaat het over de startmotor die kapot is, wat volgens verschillende recensies op internet een veel voorkomend probleem is. Ik nam meteen contact op met de klantendienst van Makro en pas op 07/08/2019 kreeg ik bevestiging van herstelling en werd de zitmaaier opgehaald. Tot op vandaag de dag 11/11/2019 heb ik de zitmaaier nog steeds niet in mijn bezit, ik heb Makro verzocht mijn geld terug te betalen aangezien het product niet voldoet aan de verwachtingen en ik het toestel ook helemaal niet kan gebruiken. Op 30/10/2019 kreeg ik het volgende antwoord:Goeiemorgen,Ik neem even contact met u op in verband met uw aankoop van een minirider.Jammer genoeg kan er geen terugbetaling gebeuren. U zal moeten wachten tot reparatie in orde is.Als u nog verdere vragen heeft, mag u ons altijd contacteren.Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik u nog een heel prettige dag.Met vriendelijke groeten,XeniaMakro Customer Service Makro Cash & Carry Belgium Member of METRO GroupTel +32 (0)78 150 330Ik heb ondertussen al 2x een tuinman moeten inhuren om mijn onderhoud te doen. Ik wens dan ook van de aankoop af te zien en ik wens het geld terug op mijn rekening.Met vriendelijke groeten,Dujardin Logino

Berichten (1)

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

Naar: L. D.

25/11/2019

Beste,Bedankt voor uw melding.We hebben dit nagekeken met de leverancier. Deze is ook verantwoordelijk voor de reparatie.Hij heeft ons laten weten dat er een email verstuurd is naar uw emailadres met de vraag wanneer het artikel terug geleverd mag worden.De werkplaats heeft hier echter nooit een reactie op ontvangen.Ze vragen om zeker ook uw spam even na te kijken op deze mail.Mocht u een twijfel of een vraag hebben aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.Verder wens ik u nog een heel prettige dag.Met vriendelijke groeten - Bien à vous - Best Regards,LaurienMakro Customer serviceTel 32 (0)3 425 52 47 Mail:callcenter.spoc@makro.beLeuksteuntje.be helpt je vereniging vooruit!Makro Cash Carry Belgium NV/SA - Nijverheidsstraat 70 - 2160 Wommelgem - BTW/TVA BE 0406.952.018 - RPR/RPM AntwerpenThis e-mail message and any attachment are intended exclusively for the named addressee.They may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights or other rights.Unless you are the named addressee (or authorised to receive for the addressee) you may not use, disclose, distribute, print or copy this e-mail or any part or any attachment. If this e-mail was sent to you by mistake, could you please immediately notify the sender and delete this e-mail. Thank you for your cooperation.______________


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform