Terug

Terugbetaling Waarborg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Brico Belgium

17/12/2021

Op 7 september heb ik een camionette van Brico (St. Gillis, Brussel) geleend en hiervoor een waarborg van 250 € betaald. Op 9 september heeft een werknemer van Brico mij opgebeld om uit te leggen dat ik fysiek moest langskomen in het filiaal om de waarborg terug te krijgen.Ik ben sindsdien 4 keer terug naar de Brico gegaan zonder resultaat omdat de directeur van de winkel (Aurélie) telkens afwezig was. Hiervoor heb ik enkele uren verlof moeten nemen aangezien ik anders niet in de mogelijkheid was langs te komen. Ik heb Aurélie eind november gesproken over het probleem en zijn zegt dat de waarborg wel is terugbetaald. Zij kan dit echter niet aantonen op basis van een betalingsbewijs, noch kan ze mij vertellen op welke rekening dit bedrag is teruggestort.Ik heb dit nagevraagd bij mijn bank KBC en zij bevestigt dat ik geen terugbetaling heb ontvangen van Brico, op geen enkele rekening.Na telefonisch contact met Aurélie heeft zij mij een zogenaamde traceerde bezorgd waarmee mijn bank de betaling zou moeten kunnen terugvinden. code: 74 59 53 51 25 30 00 01 03 00 80 1Helaas kan mijn bank niets doen met deze code. Ik eis dus nog steeds een (bewijs van) terugbetaling door Brico.Met vriendelijke groet,Louise

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: L. G.

20/12/2021

Goede middag,Wij danken U voor uw schrijven dat al onze aandacht heeft weerhouden.Door controle van de winkel bij Worldline hebben wij bevestiging gekregen dat de terugbetaling wel degelijk werd uitgevoerd.Weliswaar op uw VISA kaart, dit zal u dan pas effectief zien bij ontvangst van de maandelijkse transactie overzicht.Wij hopen U hiermede van dienst te zijn geweest en hopen U weldra in één van onze winkels te mogen verwelkomen.Inmiddels verblijven wij met de meeste hoogachting.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleZelliksesteenweg 65Chaussée de Zelik 651082 Brussel - BruxellesBelgie - Belgiquewww.maxedadiygroup.comCoC/KvK 33140909 (Maxeda DIY B.V.)--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform