Terug

Terugbetaling VPN-kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: Mobile Vikings

27/02/2019

In de afgelopen maanden waren er problemen met bepaalde apps die niet werkten via mobiele data.Zo werkte bijvoorbeeld de apps van Fortis enkel op Wi-Fi.Na wat zoeken kwam ik er achter dat via een VPN-tunnel deze apps wel werkte. Omdat het gebruik van het mobiele internet zonder dit onmogelijk was heb ik beslist om een veilige en goede VPN aan te schaffen.Mobile Vikings heeft intussen toegegeven dat de fout in hun systeem zat. Ik heb hiervan facebookgesprekken die dit bewijzen. Ik vraag nu een vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt en dus een terugbetaling van mijn VPN-kost.Kosten die nodig waren om normaal gebruik van hun netwerk te garanderen.

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: T. B.

27/02/2019

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Er werd Eur 0,20 aangerekend voor een sms naar een nummer beginnend met 004477. Wat is dit?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211553869?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA0MjU3NiwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExODU5OTU4LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTU1Mzg2OSwyMTIxNjMxNDUsMjExNTUxOTg5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1Mzg3MjY5Nn0.Isg5JnqOYdyLo8jLaCU8fx3UXZCGh48s10Jy4l3T7aQJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211553869?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA0MjU3NiwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExODU5OTU4LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTU1Mzg2OSwyMTIxNjMxNDUsMjExNTUxOTg5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1Mzg3MjY5Nn0.Isg5JnqOYdyLo8jLaCU8fx3UXZCGh48s10Jy4l3T7aQ----------------------------------------------Wat is de pincode van mijn voicemail en waar vind ik deze terug?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212163145?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA0MjU3NiwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExODU5OTU4LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTU1Mzg2OSwyMTIxNjMxNDUsMjExNTUxOTg5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1Mzg3MjY5Nn0.Isg5JnqOYdyLo8jLaCU8fx3UXZCGh48s10Jy4l3T7aQJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212163145?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA0MjU3NiwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExODU5OTU4LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTU1Mzg2OSwyMTIxNjMxNDUsMjExNTUxOTg5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1Mzg3MjY5Nn0.Isg5JnqOYdyLo8jLaCU8fx3UXZCGh48s10Jy4l3T7aQ----------------------------------------------Ondersteunt Mobile Vikings het 4G-netwerk?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211551989?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA0MjU3NiwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExODU5OTU4LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTU1Mzg2OSwyMTIxNjMxNDUsMjExNTUxOTg5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1Mzg3MjY5Nn0.Isg5JnqOYdyLo8jLaCU8fx3UXZCGh48s10Jy4l3T7aQJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211551989?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA0MjU3NiwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExODU5OTU4LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTU1Mzg2OSwyMTIxNjMxNDUsMjExNTUxOTg5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1Mzg3MjY5Nn0.Isg5JnqOYdyLo8jLaCU8fx3UXZCGh48s10Jy4l3T7aQ---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 1042576 Klacht: Terugbetaling VPN-kosten (CPTBE00611504-16) ----------------------------------------------Klachtenbox, 27 feb. 16:18 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

Mobile Vikings

Naar: T. B.

27/02/2019

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Danielle, 27 feb. 16:58 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,DanielleMobile Vikings crew members:mobilevikings.comHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 27 feb. 16:18 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[XZ8OPG-4K6K]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform