Klachtnummer - 10281550
Beste,
Wij hebben een hotel geboekt via booking.com. Het gaat om The Herald by LuxUrban by Wyndham. De reservering stond gepland van 7 t/m 12 mei 2024 op adres 71 West 35th Street, New York, NY 10001, Verenigde Staten. We hebben deze geboekt onder voorwaarde dat er gratis geannuleerd kon worden voor een bepaalde datum. Dit hebben wij dan ook gedaan binnen de gestelde termijn. In de tussentijd was wel de betaling al gedaan.Op 02/05/2024 hebben we een bevestigingsmail ontvangen dat de annulering is gelukt. De betaling zou binnen 30 dagen op onze rekening moeten staan. We werden verzocht direct contact op te nemen via het The Herald by LuxUrban in New York. Dit hebben we gedaan, in de eerste reacties hebben zij aangegeven dat ze meer informatie nodig hadden, terwijl alles al was doorgestuurd. Uiteindelijk kregen we onderstaande mail vanuit het e-mailadres waarmee we contact zouden moeten hebben over de refund:''Hello Joost,Please accept our sincere apologies for the significant delay in receiving your refund. We have recently terminated our affiliation with Wyndham Hotels and no longer have access to the payment processor that was used to collect your original form of payment in order to reverse the transaction. At this point we recommend filing a chargeback with your bank, as this will now be the fastest way to receive your refund. We will accept the chargeback as soon as it comes through from your bank and this will allow you to receive your funds back immediately.Thanks in advance, and again, we apologize for the stressful and inconvenient situation.Sincerely,Refund Services''Naar aanleiding van dit bericht heb ik met booking.com gebeld. Zij zeggen dat ze ons willen helpen, maar hebben wel een betwisting van de bank nodig. De bank kan geen betwisting opstarten als er een e-mailadres of telefoonnummer bekend is. Met andere woorden zitten we nu in een vicieuze cirkel.We hebben booking.com meerdere malen gebeld op 027006700 (gezien zij geen mailadres hebben). Ik heb telefonisch richting booking.com mijn zorgen geuit dat we deze betaling niet op korte termijn zullen ontvangen. Zij zeggen niets te kunnen doen zonder een betwisting. In mijn optiek moet een groot bedrijf als booking.com dit kunnen afhandelen. Zij werken blijkbaar met een partij samen die de zaken niet op orde heeft. Daar mogen wij als consument niet de dupe van zijn. Daarnaast biedt Booking.com zelf dit hotel aan met gratis annuleren ,maar vertelt er niet duidelijk bij dat wanneer het hotel niet reageert, je het zelf maar moet uitzoeken.
:
4065966506 - 4065966506 // 8889