Beste, Onderstaande klacht is al meermaals gemeld. Nu zien wij dat er reeds een terugbetaling is gebeurd 3 maanden geleden (https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01772398-14). Gelieve dit dus zo snel mogelijk in orde te brengen.Ik had een ticket voor 2 retourvluchten met Thai airways geboekt voor mei 2020. Beiden zijn afgelast omwille van Corona, terwijl dit geen verplichting van de overheid was. Ik heb een voorstel gekregen voor een voucher, maar gezien de dienst niet uitgevoerd is, dient men dit terug te betalen indien ik hier niet akkoord ga + deze vervalt eind 2022 en ik heb nog steeds geen definitief antwoord ontvangen. Ik heb reeds 6 mails gestuurd naar de klantendienst. Er is nog steeds geen refund voorzien. Gezien de corona maatregelen nu opgeheven zijn, verwacht ik asap terugbetaling of op zijn minst een uitstel van beslissing gezien ik nog geen voucher ontvangen heb & deze eind 2022 zou vervallen. Het is onwettelijk dat een dienst niet geleverd wordt, en hier geen terugbetaling voorzien wordt. Additionele gegevens: boekingref: Q9RHTE Vlucht: TG934 en TG935 Alvast bedankt. mvg, Zeger & Loranne