Terug

Terugbetaling Vliegtickets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: EXPEDIA Inc.

21/11/2023

Beste, ik heb via Expedia op 20/09 een pakketreis geboekt. Vliegtickets + hotel.De vliegtickets zijn dubbel van mijn rekening gegaan.Gebeld + via chat gesproken met Expedia.Na een hele hoop chatberichten bevestiging gekregen dat ik inderdaad teveel heb betaald en dat ik dit geld teruggestort zal krijgen van British airways.We zijn ondertussen 2 maanden verder en ik heb nog steeds geen geld ontvangen.Het gaat hier over een bedrag van €344,88 dat ik teveel heb betaald.Ik krijg gewoon nergens gehoor.British airways zegt je hebt een pakketreis geboekt via Expedia dus je moet bij hun zijn.Expedia zegt ja we zijn aan het wachten op bevestiging van British airways maar hoelang kan het duren?Ik wil graag een duidelijk weten wanneer ik dit geld zal terug ontvangen.

Berichten (4)

EXPEDIA Inc.

Naar: E. V.

21/11/2023

Thanks for reaching out to Expedia for help. We'll do our best to get back to you within 72 hours.Check our Customer Support pages in the meantime (s:www.expedia.be/service/). We're working hard to provide you with new ways to make changes to your bookings quickly and easily.We'll be in touch soon.Your Expedia Team

EXPEDIA Inc.

Naar: E. V.

21/11/2023

(:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)

E. V.

Naar: EXPEDIA Inc.

07/12/2023

Goedemiddag Expedia, We zijn 2 weken verder en zoals ikzelf al kon vermoeden heb ik geen storting ontvangen.De vinger wordt opnieuw uitgestoken naar British Airways.Maar ik heb een pakketreis geboekt bij Expedia en verwacht ik dus ook van hen de juiste service.Vingers wijzen moeten ze maar binnenskamers doen.Ze hadden kunnen zeggen het geld aan mij te betalen en intern te zorgen dat ze het geld van British Airways wel zouden terugkrijgen.Ik vertrek morgen op deze reis, 2,5 maand nadat ik geboekt heb, heb ik het geld nog altijd niet terug.Het is een regelrechte schande!!!!Ik wil geen uitvlucht meer, ik weer geen 72u meer wachten.Ik vraag enkel het geld terug dat teveel is afgehouden.Ik vraag denk ik dan ook geen onoverkomelijke zaken.

EXPEDIA Inc.

Naar: E. V.

07/12/2023

Thanks for reaching out to Expedia for help. We'll do our best to get back to you within 72 hours.Check our Customer Support pages in the meantime (s:www.expedia.be/service/). We're working hard to provide you with new ways to make changes to your bookings quickly and easily.We'll be in touch soon.Your Expedia Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform