Terug

Terugbetaling vliegticket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: eSky Travel

02/07/2020

Beste, Op 4 juni 2020 hebben wij een e-mail ontvangen dat onze vlucht geannuleerd werd wegens Covid-19. We hebben deze vlucht via esky-travel geboekt om zo te vliegen met Ryanair. Deze vlucht zou plaatsvinden op 20 juni van Weeze (Duitsland) naar Ancona (Italië).Hierdoor hebben wij ook onze terugvlucht (ordernummer: 88602520) niet kunnen nemen (die niet werd geannuleerd door de maatschappij esky). Wij hebben meerdere malen contact opgenomen met esky, zonder eenduidig antwoord of terugbetaling van de tickets (heen- en terugvlucht). Wij hopen graag een terugbetaling te ontvangen van beide tickets en dat jullie ons hierbij kunnen helpen. Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten, Sarah Melotte

Berichten (1)

eSky Travel

Naar: S. M.

23/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform