Terug

TERUGBETALING VINTED

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VINTED

16/06/2023

Beste, ik verkoop nu en dan kledij op vinted, bij mijn portemonnee stond 142 euro, ik vroeg om de uitbetaling, na een week stond het geld nog niet op mijn rekening, toen ben ik gaan kijken op vinted en zag dat de uitbetaling zou gebeuren op een bankrekening die begon met BE040? Ik heb geen enkele rekening die zo begint, heb dit gemeld bij vinted en vandaag is mijn account geblokkeerd, ze vragen extra info:Een foto of schermafbeelding van een bankafschrift, waarop je laatste Vinted-overschrijving of -betaling te zien is.Een foto van de debit- of creditcard waarmee je aankopen doet op Vinted met de naam van de kaarthouder, de laatste 4 cijfers, en de vervaldatum., wat kan ik doen?mvg, Marleen Deroo

Berichten (4)

VINTED

Naar: M. D.

16/06/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. D.

16/06/2023

Dear reader, With this message we confirm receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible. Kind regards,Guoste Team Vinted

VINTED

Naar: M. D.

30/06/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. D.

30/06/2023

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform