Terug

Terugbetaling verzonden pakket die beschadigd werd afgeleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. W.

Naar: VINTED

11/04/2024

Beste, ik had een Pokemonkaart verkocht via vinted. Deze werd met goede en voldoende bescherming verzonden. Deze zat in een sleeve, daarna een harde plastieken top´loader en bubbelfolie, deze werd dan nogmaals in een noppenenveloppe verzonden. Nadat de levering al vertraagd was, aangezien het pakket op het verkeerde punt was geleverd, heeft de koper het pakket enkele dagen nadien toch kunnen ophalen in het juiste afhaalpunt. Deze stuurde door dat het pakket beschadigd was, de kaart was volledig geplooid. Na contact met de klantendienst van vinted werd al snel duidelijk dat ze de bestelling handmatig annuleren en de betaling terug vrijgeven naar de koper. Ik, ik krijg niks!! Zelf de koper is niet verplicht mijn artikel terug te sturen??? Ze geven aan dat het artikel niet goed verpakt was dus het mijn schuld is dat het beschadigd is ?? echt dit is te belachelijk voor woorden toch. Ik heb namelijk aangegeven via inpakfoto's dat ik deze wel goed heb verpakt, en dit altijd doe zonder problemen op deze manier. Ook meldde ik dat mocht mijn pakket niet voldoen aan de normen van homerr ze deze dan ook niet zouden meenemen. Ook gaf ik aan dat als de koper ziet dat het pakket beschadigd is, zoals vermeld in hun regels en dergelijke hij deze niet mag aanvaarden of dit moet melden bij afhalen. Dit is ook niet gebeurd. De beschadiging kan ook door de koper zelf gebeurd zijn. Bij de vraag of ze contact hadden met de verzenddienst homerr word er mij totaal geen antwoord verschuldigd en word deze vraag volledig genegeerd. Dit moet toch onderzocht worden?? Zij nemen de beslissing, nee je krijgt geen vergoeding punt, zonder enige verantwoording. En dit na nog geen 48u. Ik stelde de vraag mij te informeren omtrent contact met de verzenddienst, geen reactie, vraag word genegeerd.

Berichten (5)

VINTED

Naar: E. W.

11/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. W.

14/04/2024

Hallo liebes Mitglied, vielen Dank fa¼r deine Nachricht. Es sieht so aus, als ha¤ttest du uns bereits a¼ber dieses Problem informiert. Wir arbeiten derzeit daran und werden deine Anfrage so schnell wie ma¶glich beantworten.Im Moment brauchst du uns nicht noch einmal a¼ber das Problem zu informieren. Warte einfach auf unsere Antwort - so ka¶nnen wir dein Problem viel schneller la¶sen. Vielen Dank fa¼r deine Geduld!Liebe Gra¼aŸeDas Vinted-Team

E. W.

Naar: VINTED

16/04/2024

Beste, alle begrip dat dit tijd in beslag neemt maar, als jullie naar mij sturen dat jullie niet tussenbeiden willen komen via mijn account op vinted en hier zeggen jullie, we zijn er mee bezig?? Wat betekent dit dan? Een beetje informatie is welkom.Mvg Eve´line

VINTED

Naar: E. W.

16/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. W.

16/04/2024

Hello,Thank you for getting in touch.I'm glad to confirm that we received your email and forwarded it to the responsible department to evaluate if the offer is relevant. If yes, they will contact you directly.Sincere regards,Gaby Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform