Beste, ik had een Pokemonkaart verkocht via vinted. Deze werd met goede en voldoende bescherming verzonden. Deze zat in een sleeve, daarna een harde plastieken top´loader en bubbelfolie, deze werd dan nogmaals in een noppenenveloppe verzonden. Nadat de levering al vertraagd was, aangezien het pakket op het verkeerde punt was geleverd, heeft de koper het pakket enkele dagen nadien toch kunnen ophalen in het juiste afhaalpunt. Deze stuurde door dat het pakket beschadigd was, de kaart was volledig geplooid. Na contact met de klantendienst van vinted werd al snel duidelijk dat ze de bestelling handmatig annuleren en de betaling terug vrijgeven naar de koper. Ik, ik krijg niks!! Zelf de koper is niet verplicht mijn artikel terug te sturen??? Ze geven aan dat het artikel niet goed verpakt was dus het mijn schuld is dat het beschadigd is ?? echt dit is te belachelijk voor woorden toch. Ik heb namelijk aangegeven via inpakfoto's dat ik deze wel goed heb verpakt, en dit altijd doe zonder problemen op deze manier. Ook meldde ik dat mocht mijn pakket niet voldoen aan de normen van homerr ze deze dan ook niet zouden meenemen. Ook gaf ik aan dat als de koper ziet dat het pakket beschadigd is, zoals vermeld in hun regels en dergelijke hij deze niet mag aanvaarden of dit moet melden bij afhalen. Dit is ook niet gebeurd. De beschadiging kan ook door de koper zelf gebeurd zijn. Bij de vraag of ze contact hadden met de verzenddienst homerr word er mij totaal geen antwoord verschuldigd en word deze vraag volledig genegeerd. Dit moet toch onderzocht worden?? Zij nemen de beslissing, nee je krijgt geen vergoeding punt, zonder enige verantwoording. En dit na nog geen 48u. Ik stelde de vraag mij te informeren omtrent contact met de verzenddienst, geen reactie, vraag word genegeerd.