Terug

Terugbetaling verzilvering Beobank Mastercard Neckermann-punten door Neckermann

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Neckermann

10/11/2020

Goede morgen,Wij hebben beiden de Beobank Mastercard Neckermann en hebben op 11/09/20 een reis geboekt bij Neckermann waarbij we gevraagd hebben €300 aan gespaarde Beobank/Neckermannpunten te verzilveren.Dit kon, maar we moesten de €300 wel eerst vóór de afreis dus bij de boeking op 11/09 betalen om dan na de reis terug te laten vorderen met de uittreksels van beide Mastercards van Beobank waarop het puntensaldo vermeld staat.Toen we dit na de reis op 24/09 onmiddellijk deden werd ons gezegd dat dit onmiddellijk ter betaling zou door gegeven worden naar de boekhouding.Tot op vandaag 10/11 hebben we nog geen terugbetaling ontvangen. Na meerdere mails/telefoons met als antwoord dat ze ermee bezig zijn, kregen we op 30/10 het antwoord dat we de 1e 3 maanden geen terugbetaling moeten verwachten gezien het bedrijf het moeilijk heeft. Het zou ook geen zin hebben om hen tussentijds te blijven contacteren hierover. Met hen bedoelen we de medewerkers van het Neckermann kantoor in het Wijnegem Shopping Center.Wij vinden dit zeer verontrustend, zelfs frauduleus en respectloos. Dit is niet de normale gang van zaken bij het verzilveren van gespaarde punten, de punten worden normaliter van de te betalen som af getrokken bij de de betaling van de reis vóór afreis.Wat kunnen jullie op korte termijn doen? Wij wachten al veel te lang op €300 die op de Neckermann-bankrekening staat i.p.v. dat ze op de onze staat.Bedankt om hier de tijd voor te nemen en ons te geven waar we recht op hebben: €300 cash en NIET in vouchers of dergelijke.Nog een prettige dag!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform