Terug

Terugbetaling verzekering Celside

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Celside Insurance

23/04/2022

Beste, Op 10 maart 2022 stuurde ik onderstaande mail naar Klantenservice - Celside [klantenservice@celside.com] Afdeling Kwaliteit CELSIDE [afdelingkwaliteit@celside.com]: De : Lea Mertens [leamertens@live.be]Envoyé : jeudi 10 mars 2022 13:01À : Klantenservice - Celside [klantenservice@celside.com] Afdeling Kwaliteit CELSIDE [afdelingkwaliteit@celside.com]Cc : Lea Mertens [leamertens@live.be]Objet : Aanvraag cashback verzekering iPhoneBeste,Op 15 oktober 2020 kocht ik bij Switch een I-Phone.Ik sloot hiervoor een verzekering af bij uw firma : Celside.Contractnummer : BE 237188Er werd gekozen voor de formule ‘Excellence’Deze formule houdt een aantal voordelen in, waaronder Voordeel 1 :een cashback van 30€ na 1 maand. Op 3/11/2020 heb ik deze aanvraag telefonisch ingediend. Ik heb echter nooit de 30€ ontvangen.Voordeel 2:Loyaliteitsaanbod : 150€ cashback, ook dit heb ik nooit ontvangen.Op 02/11/2021 heb ik ook deze aanvraag tot terugbetaling telefonisch ingediend.Op 10/12/2021 contacteerde ik terug uw diensten en werd me gemeld om nog even geduld te hebben.Op 21/12/2021 en 10/01/2022 hetzelfde scenario.Een vriendelijke dame stuurt me nog eens ‘wandelen’ met als excuus ziekte en onderbemanning.De winkel Switch, waar ik mijn iPhone kocht, heeft op 01/02/2022 een mail gestuurd met mijn vraag. Noch zij, noch ik hebben hierop een antwoord ontvangen.Op 10/02/2022 heb ik nogmaals contact gehad met uw callcenter, met hetzelfde antwoord.De switch winkel stuurde nogmaals een mail, zonder resultaat.Ik wens onmiddellijk bevestiging via mail dat de cashback 30€ en 150€ gestort wordt voor 15/03/2022.Mijn rekeningnummer: BE 39 001 0586211 19Ik stuur mijn melding tevens door naar Test aankoop en de ombudsman van de verzekeringen, FOD economie.Met beleefde groetenLea MertensOp 18 maart 2022 ontving ik onderstaande mail : Van: Afdeling Kwaliteit CELSIDE [afdelingkwaliteit@celside.com]Verzonden: vrijdag 18 maart 2022 16:04Aan: 'Lea Mertens' [leamertens@live.be]Onderwerp: Bevestiging terugbetaling Celside Geachte mevrouw Mertens,Wij hebben onlangs contact met elkaar gehad terzake de terugbetaling van uw cashback.Hierbij bevestigen wij dat een bedrag van 30 € & 150 € aan u zal worden terugbetaald.Helaas is dat thans niet het geval, waarvoor onze excuses. Wij zijn ervan op de hoogte dat sommige betalingen vertraagd zijn en zoeken op dit moment naar een oplossing.Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en houden u op de hoogte!Vriendelijke groet,BartAfdeling KwaliteitContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANS/ISÈRE CEDEX – FRANKRIJK Telefoon: 050 93 08 10Mail: afdelingkwaliteit@sfam.eu Van maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u Ik stuurde op 29 maart 2022 een antwoord met als verzoek dat de bedragen te laatste op 15 april op mijn rekening zouden staan.Hierop kreeg ik geen reactie.Tot op heden werd er niets op mijn rekening gestort.Graag uw reactie en actie !Met beleefde groeten Lea Mertens

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: L. M.

05/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

L. M.

Naar: Celside Insurance

05/05/2022

BesteBedankt voor uw reactie. Dit is hetzelfde antwoord dat ik reeds een aantal keer van u heb ontvangen.Ik wens een onmiddellijke uitbetaling van de verschuldigde bedragen.Met beleefde groeten Lea Mertens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform