Terug

Terugbetaling verschil blijft achterwege

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: MediaMarkt

26/12/2023

Beste ik heb een Chromecast Google tv hd besteld en 2 dagen later stond deze 10€ goedkoper er werd mij binnen de 48u een bon beloofd van 10€ maar niks ontvangen via mail en aangezien ze op messenger of via mail niet meer antwoorden is het bizar

Berichten (5)

MediaMarkt

Naar: J. B.

26/12/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231226-009156.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34952---]

MediaMarkt

Naar: J. B.

26/12/2023

Beste Bedankt voor uw e-mail. We hebben een onderzoek gestart naar uw melding. Zodra we meer informatie hebben, zal meneer Barbe gecontacteerd worden via dossier 231212-017470. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:008861:21026---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:008861:21026---]

J. B.

Naar: MediaMarkt

27/12/2023

Vanmorgen dit gekregen hoe kan het dat er bij aankoop van 1 product zoveel problemen zijn en telkens de fout van het systeem 1 ste maal was bestelling geblokkeerd in systeem na 5de maal toch ontvangen in de winkel nu 10€ prijsverschil rarara geblokkeerd in systeem sorry heb zelf meer dan 15 jaar gewerkt in call center en dat is flauwste excuus ooit

MediaMarkt

Naar: J. B.

27/12/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231227-003716.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34949---]

MediaMarkt

Naar: J. B.

27/12/2023

Beste,Bedankt voor uw melding. Er is een cadeaukaart aangemaakt voor meneer Barbé, maar we zijn momenteel nog niet op de hoogte van de reden waarom de cadeaukaart die per e-mail is verstuurd, nog niet door hem is ontvangen. Zodra we meer informatie hebben, nemen we contact op met meneer Barbé via dossier 231212-017470.Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groetenMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011216:23152---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011216:23152---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform