Terug

Terugbetaling verloren retourzending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: ZALANDO

08/12/2023

Onlangs bestelde ik 2 paar schoenen bij Zalando, aangezien deze niet van dezelfde locatie kwamen werden ze apart verzonden. Het eerste pakket is nooit toegekomen (stond op afgeleverd en ik was niet thuis). Het 2de paar kwam wel netjes aan in een bpostpunt. Ik besloot deze te retourneren en heb deze nadien in een bpostpunt afgeleverd. Na weken wachten kwam een herinnering tot betalen waarna ik contact opnam met zalando. Na een grondig onderzoek van 1uur kreeg ik een mail dat het pakket leeg was en dat ik geen terugbetalen zou ontvangen. Hoe kan dit zomaar?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform