Terug

Terugbetaling van slot factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Engie

24/07/2023

Daar ik ben overgestapt van energie provider werd er een slot factuur opgesteld. Ik heb correct mijn meterstanden doorgegeven en daarmee mocht ik een terug betaling verwachten van 298,49 euro. Deze zou betaald worden voor 24 juli 2023.Nu op 24 juli live chat ik met Engie met de vraag waarom dit nog niet gestort is op mijn rekening wat blijkt dat ze zonder mijn toestemming deze terugbelating hebben gebruikt voor een snellere afbetaling van mijn eindafrekening waarvoor ik de maand ervoor een afbetalingsplan heb aangevraagd en werd goedgekeurd. Ik vind dit abosoluut niet correct, het minste dat er kan gebeuren is dat ik daarvan op de hoogte word gesteld en/of men daarvoor mijn toestemming vraagt. Volgens Nik van de livechat mag ik blijkbaar content zijn dat Engie zo vriendelijk is om mij, Gratis een afbetalings plan te geven en dat het Niet mijn geld meer was (dus moest geen toestemming meer geven) daar ik nog in schuld stond bij de firma. Verder nog geen actie naar de firma ondernomen.

Berichten (1)

Engie

Naar: W. V.

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform