Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.
Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp
terugbetaling van niet-ontvangen product
Reactie Door E-Mail Antwoorden
(20/02/2025 10:13)
Geachte Testaankoop,
Ik doe u dit schrijven toekomen naar aanleiding van casus met referentie@@REF_ID@3c75e879b595770a2d@REF_ID@@.
Hierbij bevestig ik dat het aankoopbedrag aan de klant zal worden terugbetaald. Hierover is de klant eveneens ingelicht.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bram
Complaints Specialist
Referentienummer vraag 250203-044162
Gemaakt op: 03/02/2025 16:05
Laatst bijgewerkt op: 20/02/2025 10:13
Status: Onopgelost
Nog vragen?
Bezoek onze
FAQ-pagina.
Volg ons:
Media Markt
Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik
Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.
[---002:000865:19080---]