Terug

terugbetaling van niet-ontvangen product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. D.

Naar: MediaMarkt

03/02/2025

Op 1 juni 2024 bestelde ik bij jullie de naaimachine singer havy duty 4411 ter waarde van 349,90 euro. Pas na het bestellen zag ik dat dit om het verkeerde toestel ging daar ik dacht een singer havy duty 5523 te hebben besteld. De klantendienst adviseerde me om de bestelling aan de deur te weigeren zodat deze retour zou worden gestuurd. Op 4 juni 2024 kwam Bpost met het pakket (Barcode 323211245400000267030030) aan de deur en weigerde ik deze zoals door jullie aanbevolen. Daarna kocht ik de gewenste machine in een naaiwinkel in de buurt daar jullie deze niet hadden (zie aankoopbewijs in bijlage). Bij het afronden van mijn administratie van 2024 stelde ik vast dat er geen terugbetaling gebeurde van de machine waarop ik voor het eerst met jullie contact opnam. Tot op heden ontving ik nog steeds geen terugbetaling van jullie en kreeg de mededeling dat jullie hier niets aan kunnen doen, wat ik betreur. Ik hoop alsnog op jullie goede service en binnenkort de terugbetaling te ontvangen op mijn bankrekening.

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: E. D.

20/02/2025

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp terugbetaling van niet-ontvangen product Reactie Door E-Mail Antwoorden (20/02/2025 10:13) Geachte Testaankoop, Ik doe u dit schrijven toekomen naar aanleiding van casus met referentie@@REF_ID@3c75e879b595770a2d@REF_ID@@. Hierbij bevestig ik dat het aankoopbedrag aan de klant zal worden terugbetaald. Hierover is de klant eveneens ingelicht. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bram Complaints Specialist Referentienummer vraag 250203-044162 Gemaakt op: 03/02/2025 16:05 Laatst bijgewerkt op: 20/02/2025 10:13 Status: Onopgelost Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:000865:19080---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform