Terug

Terugbetaling van mijn gestolen saldo

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: ING - Bank and kantoren

14/09/2021

Beste . Ik heb al meerdere malen contact met de Hoofdzetel van ingbank opgenomen zonder resultaat . Mijn vriend heeft mij maanden geleden 10000€ gestuurd naar mijn ingbankrekening die ik destijds nog had . Op 4 juni werd reeds mijn account en debetkaart geblokkeerd . Op 23 juli werd de 10000€ van mijn account gestolen die mij toebehoorde om mij en mijn vriendin te helpen om alles te voltooien en samen te kunnen zijn . Dat heeft onze relatie en onze gezondheid erge problemen bezorgd . Zelfs de maand juni kon ik zelfs geen eten of drinken meer kopen en ook geen herlaadkaart kopen voor mijn telefoon . Elke week heb ik een herlaadkaart van 15€ nodig om alle contacten te kunnen behouden . Ook moet ik elke maand mijn afbetalingsplan voltooien van Gerechtsdeurwaarderskosten die begin elke maand moest gebeuren , maar dat vanaf juni niet kon naleven . Daardoor heb ik ook moeten bedelen als een klein kind als 54 jarige man dat mij heel erg verlegen maakte en zeker niet in mijn opvoeding als klein jongetje was toegestaan . Bedelen stond niet in onze woordenboek als u begrijpt wat ik bedoel . Ook deze maand juni heb ik een andere bankrekening moeten openen om in juli mijn Saldo te kunnen ontvangen . Door deze frustrerende en stresserende situatie is alles verkeerd gelopen tot de dag van vandaag nog steeds zo is . Wat ook mijn vriend die het bedrag van 10000€ met veel plezier aan mij geschonken had om ons te helpen , heeft hij er ook de gevolgen en de problemen door ondervonden via mij enz . Dat heeft hem ook ziek gemaakt door iets wat hun met plezier geschonken had , op 23 juli ineens van mijn rekening door de Hoofdzetel van de ingbank afgenomen werd . Dus vanaf 4 juni toen de Hoofdzetel mijn account en debetkaart blokkeerden en mij zelfs zonder geld geplaatst hebben de hele maand juni werd het 23 juli nog erger door de Hoofdzetel die de 10000€ zomaar van mijn rekening afgenomen hebben . Met gevolg dat ik die maanden ook de verdere kosten voor de gerechtsdeurwaarders niet kon betalen wegens het helpen voor mijn toekomstige vriendin . Tot op heden en zelfs na vele pogingen om de Hoofdzetel telefonisch te bereiken heb ik nooit de kans gekregen om iemand te kunnen contacteren . Niemand nam de telefoon op en steeds een antwoordapparaat die altyd maar herhaalde dat de medewerkers in gesprek zijn : gelieve nog even te wachten alstublieft , u wordt zodadelijk geholpen ?????? Nooit heeft mij iemand geholpen . Gisteren ( maandag 13 september) heb ik 2 maal met ingbank Oosterzele telefonisch contact opgenomen om uitleg te vragen en hen vermeld of ze contact wilden opnemen met de Hoofdzetel en mij zo vlug mogelijk iets willen laten weten wat ze van plan zijn , want dat ik hen niet kon bereiken . Ik ben benieuwd of ik vandaag meer te weten zal komen ??? Ook mijn vriendin en nog hooggeplaatste personen zijn hiervan op de hoogte . Na meer dan 3 maanden erge problemen , stress , druk en gezondheidsproblemen kan ik niet blijven mijn gezondheid en ook van mijn vriend ,vriendin en nog vele andere vrienden en kennissen van mij hebben wij besloten om hogere stappen te ondernemen . Zoiets is onmenselijk , onaanvaardbaar en zelfs barbaars . Niemand zet iemand zonder geld op deze manier . Zelfs nog op geen enkele manier wordt iemand zonder geld geplaatst . Dat is van 2021 voor Christus misschien , maar dan was er geen geld : maar zeker niet 2021 na Christus . Dus na 3 maanden lijden , pijn en verdriet hebben wij samen besloten om verdere sancties te ondergaan met nog vele personen die niet tevreden zijn van de hoofdzetel van ING bank en de ingbank zelf . Ik wordt er elke dag zieker van door deze onmenselijke praktijken . Ik verwacht vlug een antwoordt zodat iedereen zijn gezondheid en zijn leven weer op normale manier kan functioneren vooralleer er ernstige gevolgen komen . Ik dank u voor begrip en medewerking . Johnny en Marc en nog vele anderen . Tot gauw

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: J. M.

04/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform