Beste, Op 31/07/2023 kochten wij online bij Elektro Lommelen een diepvriezer van BEKO en de betaling werd uitgevoerd via de VISA kaart. Omdat de levering zeer lang op zich liet wachten, hebben wij meermaals aan Elektro Lommelen updates gevraagd, waarop we telkens een indicatie kregen, maar deze werd nooit gehaald. Op een bepaald moment zegt Elektro Lommelen dat ze het zelf niet kunnen zeggen wanneer het toestel zal komen, want alles hangt af van de fabrikant. Op 16/10/2023 hebben wij via de officiële procedure van Elektro Lommelen de bestelling geannulleerd. Hierbij werd het herroepingsformulier + alle gevraagde info netjes overhandigd. Wij kregen te horen dat de refund tot 8 weken kon duren. Tot op heden hebben wij na onze verschillende aanmaningen richting Elektro Lommelen nog steeds niets ontvangen.Op 08/01/2024 kregen we na ons zoveelste verzoek om een update van de stand van zaken, volgend antwoord: Beste, We zijn er zeker mee bezig voor u,Ons systeem werkt simpel, u annuleert, terugbetaling wordt aangevraagd en verwerkt met een automatisch systeem die ook via de bank werkt. het valt wel eens voor dat er om een bepaald uur een update bezig is bij dit systeem maar het kan ook een andere factor zijn.Wij moeten dit navragen en zelf ook nagaan. de terugbetaling wordt verder dan ook onderzocht. kan iets langer duren maar we kunnen niet 2x zomaar overschrijven. als blijkt dat dit niet correct is vertrokken door een foutmelding dan maken wij dit zeker nog in orde voor u.Helaas duren zulke dingen langer als voorzien maar dat is externe. volgt u ook uw rekening mee voor ons als het ontvangen is dat u ook een seintje geeft? wij doen dit ook als dit opgelost is en sturen u zelf een mail.Verder is dit ook in onderzoek.Tot op heden hebben wij nog steeds ons geld niet terug.