Terug

Terugbetaling van geanuleerd aparaat wordt al maanden niet uitgevoerd door Elektro Lommelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: Elektro Lommelen

04/02/2024

Beste, Op 31/07/2023 kochten wij online bij Elektro Lommelen een diepvriezer van BEKO en de betaling werd uitgevoerd via de VISA kaart. Omdat de levering zeer lang op zich liet wachten, hebben wij meermaals aan Elektro Lommelen updates gevraagd, waarop we telkens een indicatie kregen, maar deze werd nooit gehaald. Op een bepaald moment zegt Elektro Lommelen dat ze het zelf niet kunnen zeggen wanneer het toestel zal komen, want alles hangt af van de fabrikant. Op 16/10/2023 hebben wij via de officiële procedure van Elektro Lommelen de bestelling geannulleerd. Hierbij werd het herroepingsformulier + alle gevraagde info netjes overhandigd. Wij kregen te horen dat de refund tot 8 weken kon duren. Tot op heden hebben wij na onze verschillende aanmaningen richting Elektro Lommelen nog steeds niets ontvangen.Op 08/01/2024 kregen we na ons zoveelste verzoek om een update van de stand van zaken, volgend antwoord: Beste, We zijn er zeker mee bezig voor u,Ons systeem werkt simpel, u annuleert, terugbetaling wordt aangevraagd en verwerkt met een automatisch systeem die ook via de bank werkt. het valt wel eens voor dat er om een bepaald uur een update bezig is bij dit systeem maar het kan ook een andere factor zijn.Wij moeten dit navragen en zelf ook nagaan. de terugbetaling wordt verder dan ook onderzocht. kan iets langer duren maar we kunnen niet 2x zomaar overschrijven. als blijkt dat dit niet correct is vertrokken door een foutmelding dan maken wij dit zeker nog in orde voor u.Helaas duren zulke dingen langer als voorzien maar dat is externe. volgt u ook uw rekening mee voor ons als het ontvangen is dat u ook een seintje geeft? wij doen dit ook als dit opgelost is en sturen u zelf een mail.Verder is dit ook in onderzoek.Tot op heden hebben wij nog steeds ons geld niet terug.

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: G. P.

04/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 741130053.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 741130053.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 741130053.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

G. P.

Naar: Elektro Lommelen

22/02/2024

Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.Kan u ASAP het nodige doen aub?MvgGeoffrey


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform