Terug

Terugbetaling van geannuleerde online-aankoop blijft uit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: Elektro Lommelen

12/10/2021

Beste, op 17/09/2021 bestelde ik een kookfornuis met extra garantie en een dampkap bij Elektro Lommelen. Nog diezelfde dag heb ik deze aankoop herroepen. Ik heb dit gedaan op de manier de ze aangeven op de website. Mail met herroepingsformulier. Na enkele dagen krijg ik dan eindelijk de bevestiging en de melding dat het bedrag (€2391) binnen de 2 weken zal terugbetaald worden. Ze zijn enkel via antwoord-formulier te bereiken. De 2 weken zijn ruim overschreden en ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Ik krijg steeds het antwoord dat ik geduldig moet zijn, of niet de enige klantb ben,dat ze het gaan navragen of dat het al in orde zou moeten zijn. Vandaag meldden ze me dat ze het eind volgende week gaan nakijken maar dat het eigenlijk al terugbetaald zou moeten zijn. Ik zou echt graag mijn geld terugkrijgen.

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: S. F.

12/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: S. F.

14/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform