Beste, op 6/6/2022 bestel ik online bij Fixami 2 werkbroeken vh merk Herock (met Ordernummer OL-600492311: waarvan bevestigingsmail) voor een bedrag van 139,90 € (Factuurnr.20220249215). Deze bleken (vr een 2de keer!) niet de bestelde maat te zijn waarop ik een retouraanvraag doe (bevestigd op 25/6/22 door Fixami). En dan gaat het fout: vermits ik nog geen andere email van Fixami ontving met een Retourlabel én ik mijn geld terug wou, heb ik in mijn kwaadheid over de gebrekkige service van dit bedrijf het pakket dan maar zélf met BPost teruggestuurd (met Barcode CE402762567BE) naar het adres dat ik op internet vond van het bedrijf, namelijk: Fixami Firma, Zevenheuvelenweg 25, 5048AN Tilburg. Op 27/6/22 krijg ik dan per email het Retourlabel (RM-100166713 & Ref. 20220249215) toegestuurd van Fixami (met een ander retouradres: Gereedschapcentrum.nl (dat is hun handelsnaam!), Swaardvenstraat 18, 5048AV Tilburg (NL)), maar mijn pakket was dus al onderweg naar hun. Ik laat hun dit weten op 27/6/22 en dan begint er een eindeloze 'lijdensweg' van tientallen emails over en weer tussen mij en telkens weer andere zogenaamde 'klantenservice-medewerkers' (Zsuzsanna (fout geschreven?) Susan Jelle en Roxanne) waarin deze mij telkens opnieuw vragen naar een verzendbewijs van mijn Retour via BPost, hetgeen ik hen ook al meerdere malen had doorgestuurd (het enige bewijs dat ik van die zending van BPost heb ontvangen per email en met vermelding van een barcode+het afleveradres) maar wat ze dus telkens leken te negeren. Mijn naar het verkeerd opgestuurde adres van hun is sindsdien nog steeds 'spoorloos', ook als ik er op oa (!) 3/9/22 nog maar eens naar vraag of het al 'teruggevonden' is. Ze antwoordden mij daar telkens op dat ze het zogezegd nog aan het zoeken zijn of dat het nog niet gevonden is, maar ik heb de indruk dat ze er gewoonweg helemaal niet meer mee bezig zijn. Het gaat wel over 139,90 € die ze van mij hebben + dat die 2 retour gestuurde broeken wél op 1 van hun adressen is toegekomen, maar er daar iemand iets verkeerd mee heeft gedaan. Ze beweren op hun website dat ze een gevestigd gerenommeerd bedrijf zijn, maar dat zouden ze dan wel eens mogen bewijzen door mij mijn geld terug te storten (ook al vinden ze die broeken door een interne fout bij hun niet meer)! Ten einde raad contacteer ik daarom jullie van Test Aankoop omdat ik door het lezen van het magazine ervan overtuigd ben dat jullie misschien wél dit bedrijf tot correct handelen kunnen dwingen. Ik hoop het van harte! Bedankt alvast! (telkens bereid meer info te verschaffen)