Terug

terugbetaling van een prive pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. V.

Naar: bpost

19/03/2025

Ik probeer al weken binnen te geraken, telefonisch , via chat of mail. Uiteindelijk heb ik gemaild naar "accessibility@bpost.be"op 13/03 en heb geen enkele reactie. In bijlage alle stukken die ik wou geven om te bewijzen dat dit een pakje is van een vriendin van ons, ze heeft er zelf veel portkosten op betaald. En ik eis mijn geld terug : 29.02 euro Mijn rekening nummer is BE47 9799 9097 8980 dank u

Berichten (1)

bpost

Naar: E. V.

20/03/2025

Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. Graag ook meer details over uw aanvraag: Heeft u het pakket goed ontvangen? Wenst u de terugbetaling van de douanekosten? Dit is niet meer mogelijk. Als u de kosten wenst te betwisten moet udit doen vóór de betaling anders is het te laat. Met vriendelijke groeten, Anne bpost Anspachlaan 1 bus 11000 Brussel [THREAD ID:1-RIKVVWW] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 19/03/2025 18:15:26 A : info_cse@bpost.be Objet : terugbetaling van een prive pakket

Bemiddeling door Testaankoop 21 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform