Terug

Terugbetaling van bestelling die Kitchenaid niet kan terugvinden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: KitchenAid

09/12/2023

Op 9/11/23 bestelde ik online op de site van Kitchenaid.be een MIXER MET KANTELBARE KOP 4,7L - ARTISANBY YOU 5KSM193AD, ik betaalde online en kreeg online een bevestiging van mijn bestelnummer. Ik kreeg op de website ook de melding dat de geschatte levering 13 november zou zijn. Omdat ik tegen die datum niets ontving, ook geen bevestigingsmail zoals beloofd, contacteerde ik op 13/11 de klantendienst van Kitchenaid om dit te melden.Uit de mailconversatie in bijlage bleek dat zij het bestelnummer niet konden terugvinden. Nadat ik een screenshot van de bestelling en een betalingsbewijs overmaakte kreeg ik op 17/11 de melding dat ze contact hadden opgenomen met hun financiële afdeling met mijn documenten en dat de terugbetaling binnenkort zou worden uitbetaald . Op 25/11 en 2/12 stuurde ik een herinnering en een vraag naar de stand van zaken omdat de terugbetaling nog niet in orde was. Hierop kreeg ik geen reactie. Ook op 8/12 was het geld nog steeds niet teruggestort. Omdat dit blijft aanslepen, ik geen reacties meer krijge en het om een aanzienlijk bedrag gaat, probeer ik het via deze weg. Zie mailconversatie in pdf die als bijlage is toegevoegd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform