Terug

Terugbetaling van 80€ Black Friday actie Oral-b tandenborstel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: HIGHCO DATA BENELUX

04/01/2019

Beste,Op 23 november heb ik een Oral-b tandenborstel aangekocht bij Vanden Borre.Met de Black Friday actie zou ik 80€ cashbak terug krijgen,tot op heden is dit nog niet gebeurd.Nochtans had ik het originele aankoop bewijs/streepjescode en bon verstuurd op 26 november 2018.

Berichten (3)

P. B.

Naar: HIGHCO DATA BENELUX

08/01/2019

Beste,Ik heb op 8/1/19 ,30€ op mijn rekening ontvangen, terwijl ik recht heb op 80€ wanneer ik een Oral B tandenborstel heb aangekocht tussen 19 november en 26 november.Aangezien mijn aankoop heeft plaats gevonden op 23 november en mijn aankoop bedrag 131€ bedroeg heb ik dan ook recht op 80€ i.p.v 30€.De gevraagde documenten waaronder het kasticket en de streepjescode bewijzen dit.Is het mogelijk om dit recht te zetten a.u.b?Aangezien ik niet meer in het bezit ben van het originele kasticket omdat ik deze verstuurd heb kun je in de bijlage de bancontact transactie vinden waarop duidelijk 131€ staat vermeld.Alvast bedankt,Patrick Bonroy

HIGHCO DATA BENELUX

Naar: P. B.

10/01/2019

Beste, Na het controleren van de deelname van Mr. Bonroy, willen we u erop wijzen dat dit een fout van onze kant is.We hebben geen rekening gehouden met de "Recupel" vermeld op het ticket en om deze reden is een onvoldoende bedrag terugbetaald.De rectificatie van 50 Eur is gemaakt en de heer zal zo snel mogelijk het ontbrekende bedrag ontvangen.Onze excuses voor deze fout.Met vriendelijke groetenChloé Contact Center OperatorTel. +32 2 352 03 90 Kruiskouter 1 1730 ASSE (Belgium) www.promolife.be ---- Activé Fri, 4 Jan 2019 11:08:55 +0100 "klachtenbox" écrit ----

P. B.

Naar: HIGHCO DATA BENELUX

23/01/2019

Geachte Heer,MevrouwOp 4 januari heeft u geantwoord op mijn mail betreft de uitbetaling van de resterende 50€.Tot op heden is dit bedrag nog steeds niet gestort,is het mogelijk om dit eens na te kijken a.u.b..Alvast bedankt,Patrick Bonroy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform