Terug

terugbetaling updates wegens te groot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: DACIA

29/10/2020

Geachte, op 25/1/2020 koop ik online op jullie site naviextras.com updates ter waarde van 199,90 €Ik betaalde voor 5 updates over 3 jaar de updates voor de kaarten van West en Oost Europa inclusief de POI update, of vergis ik me hier?Toen ik deze updates wilde installeren in mijn wagen Dacia Lodgy stopte de update bij 7 blokjes en zelfs na een uur wilde de update niet voltooien. Na een 2de keer thuis alles opnieuw te installeren met een andere usb-stick lukte dit ook niet. In de Renault garage St Bernard te Sint-Bernardsesteenweg 1069 A 2660 Hoboken (Antwerpen) Tel: 03 828 73 58 info@renault-hoboken.beheeft men getracht om deze updates te installeren maar opnieuw 2 x zonder resultaat met de mededeling dat mijn medianav-toestel niet behoorlijk werkte en dat dit vervangen moest worden.Voor het vervangen van dit toestel werd er toen een afspraak gemaakt op 6 april 2020 maar door de coronacrisis werd deze afspraak verzet naar 4 juni 2020.Donderdag 4/6 kon ik in de middag mijn wagen ophalen met een nieuwe medianav evolution toestel.Bij verschillende telefonische contacten werd gesteld dat ik, na doorgave via mail van het bestand van de gesynchroniseerde gegevens van mijn nieuwe Medianav Evolution toestel, opnieuw updates zou kunnen doen. Er werd ook gesteld dat ik géén terugbetaling van de oude downloads, waarvoor ik 199,90 € heb betaald, zou krijgen, maar ter compensatie een cadeaubon bij garage St-Bernard ter waarde van dit bedrag. Na telefonisch contact met deze garage werd dit bevestigd. Nu is mijn verwondering groot want na een nieuwe synchronisatie van mijn medianav toestel blijkt dat de oude downloads toch nog beschikbaar zijn maar ook voor dit nieuw toestel te groot. Zie bijgevoegde printscreens in bijlage. Daar ik een onderhoudscontract heb bij een andere dealer wens ik alsnog de terugbetaling van deze downloads en dat deze op mijn conto online dus ook verwijderd worden. (ik begrijp nog altijd niet dat ik deze bundel toen kon aankopen terwijl deze te groot is om in te voeren in uw medianavsystemen) Daarom vraag ik u om alsnog het bedrag van 199,90 € terug te betalen en de voor mij online beschikbare downloads te verwijderen zodat ik met een nieuwe lei andere kleinere updates kan aankopen.Hierbij uw referentie ref:_00D206IKR._5000X2Ar1md:ref betreft mijn vraag voor terugbetaling via mail aan Renault Dacia BeLux [contact-client-e2c.be@renault.com] en telefonisch contact met Damien Veys Damien VEYS [damien.veys-extern@renault.be] Met vriendelijke groeten Bart Nyckees

Berichten (1)

DACIA

Naar: B. N.

10/11/2020

Beste ,De klant, Bart Nyckees, UU1JSDBC649740714, heeft een My Renaultcheque gekregen ter waarde van 200Eur BTWi, dit ter compensatie voor het ongemak.De klant is hierover gea¯nformeerd op 24/09/2020.Dit wordt via de garage, AUTOSERVICE ST BERNARD BVBA, aan de klant door ons geschonkenMocht u nog vragen of opmerkingen hebben kan u me steeds bereiken door op deze e-mail te antwoorden. U kan mij bereiken van maandag tot donderdag tussen 8u00 en 16u30 en op vrijdag van 8u00 tot 15u45 op het nummer 02 334 76 64 .Met vriendelijke groeten,Damien VEYSCustomer support region advisorRENAULT BELUXCustomer DirectionBergensesteenweg 2811070 AnderlechtTel. +32 2 334 76 64www.renault.be -www.myrenault.be -www.dacia.be- www.renault-multimedia.comConfidential C-- Disclaimer ------------------------------------ Ce message ainsi que les eventuelles pieces jointes constituent une correspondance privee et confidentielle a l'attention exclusive du destinataire designe ci-dessus. Si vous n'etes pas le destinataire du present message ou une personne susceptible de pouvoir le lui delivrer, il vous est signifie que toute divulgation, distribution ou copie de cette transmission est strictement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, nous vous remercions d'en informer l'expediteur par telephone ou de lui retourner le present message, puis d'effacer immediatement ce message de votre systeme.*** This e-mail and any attachments is a confidential correspondence intended only for use of the individual or entity named above. If you are not the intended recipient or the agent responsible for delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please notify the sender by phone or by replying this message, and then delete this message from your system.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform