Terug

terugbetaling twee orders lidl funtrips

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: LIDL BELGIUM

28/07/2020

Beste, ik plaatste op vrijdag 24/7 een order voor zoo tickets via lidl fun trips. Onze daguitstap was gepland voor dinsdag 28/7. Helaas is ons geld wel van onze rekening af maar ontvingen we geen tickets. We moesten van lidl maar een nieuwe bestelling plaatsen, pas dan konden ze overgaan naar het terugbetalen van de eerste mislukte order???Vanmorgen een tweede order geplaatst. Helaas opnieuw geen tickets. Intussen zijn we 149,50 euro kwijt en hebben we nog steeds geen tickets via lidl fun trips. En geen terugbetaling van ons geld. Kan u ons hiermee verder helpen?Zijn er nog dergelijke situaties bekend bij jullie?met vriendelijke groetenfamilie vanelderen-dreesen

Berichten (1)

LIDL BELGIUM

Naar: A. D.

30/07/2020

Beste partner,De bestelling en aanschaf van de toegangstickets voor Lidl Funtrips worden niet door Lidl maar door een derde partij verzorgd, genaamd Queueup. Dit betekent dat de overeenkomst tot aanschaf van de toegangstickets via Q-up tot stand komt. Voor vragen en of klachten omtrent de aanschaf van toegangstickets moet mevrouw Dreesen contact opnemen met de klantendienst via +32 (0) 28 08 21 01 of info-nl@lidlfuntrips.be.Met vriendelijke groeten,NeleLidl Klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform