Terug

Terugbetaling tickets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Ticketmaster.be

03/02/2024

Annulatie verzekering, Allianz weigerde terug te betalenGeweigerd door Allianz, er werd door ticketmaster een foutieve clausule toegevoegd Weeromstandigheidop de pagina van hun site (ik heb een screenshot) over de toegestane annuleringsvoorwaarden. Sindsdien is de pagina aangepastAllianz weigert terugbetaling omdat Weeromstandigheid niet in hun contract vermeld is.Ik heb contact opgenomen met ticketmaster.be om hen om terugbetaling te vragen, aangezien zij een clausule hebben toegevoegd die niet door Allianz is opgenomen, dus frauduleuze volgens mij! Zij zijn akkoord om mijn ticket terug te betalen maar niet de prijs van mijn (vervalse) annulatie verzekering.Ticketmaster vraag mij te bewijzen dat er dit dag storm was!Hierbij link Het nieuwsblad, https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231102_91852829Noteren We roepen iedereen om binnen te blijvenSinds 20 januari 2024 geen antwoord ontvangen.

Berichten (2)

Ticketmaster.be

Naar: P. D.

03/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9XLN2L-6N39L]

Ticketmaster.be

Naar: P. D.

08/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (38496391) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.----------------------------------------------Christophe, 8 feb 2024 09::57 GMTBetreft CPTBE01963906-44Wij zijn al in contact met de klant en lossen dit intern verder op.Vriendelijke groet,ChristopheTicketmaster Fan Support----------------------------------------------Klachtenbox, 3 feb 2024 19:12 GMT**[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9XLN2L-6N39L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9XLN2L-6N39L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform