Terug

Terugbetaling tickets van een door de organisator geannuleerd evenement (Harry Potter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: Fever

30/12/2022

Beste, ik bestelde bij u tickets voor het evenement Harry potter: a forbidden forest experience in Lennik, datum 28 december 2022. Daar aangekomen werd na meer dan anderhalf uur wachten in de regen en wind, door de aanwezige stewards gemeld dat het evenement geannuleerd werd wegens technische problemen. Tickets zouden worden ingeruild of terugbetaald. Thuisgekomen bleek in onze mailbox een voucher te zitten om onze tickets in te ruilen voor een andere dag. Wij hebben hierop gereageerd dat we deze voucher weigeren, hij is voor ons immers nutteloos. Wij willen het bedrag dat we betaalden (118.50€), graag teruggestort zien op onze rekening. Nogmaals hiervoor vrijaf nemen, de verplaatsing en daarbij horende kosten doen, is voor ons geen optie. Ondertussen hebben we vernomen dat dit evenement al meerdere keren op dezelfde manier geannuleerd werd (10 december, 28 december, 29 december) . Telkens moesten gezinnen met (jonge) kinderen minstens een uur wachten in de regen) alvorens ze te horen kregen dat het evenement geannuleerd werd. Zie oa de vele reacties op Google reviews.

Berichten (1)

Fever

Naar: S. F.

04/01/2023

You have a new reply from our agents regarding your request number 7422552: you will find it below. Should you wish to continue the conversation, please reply to this email. ----------------------------------------------Alison@Fever, 4 jan. 2023 04:28 CETHallo,Je ontvangt je terugbetaling op dezelfde kaart waarmee je de betaling hebt gedaan binnen een periode van maximaal 10 dagen.Nogmaals onze excuses voor wat er is gebeurd, en we hopen dat je van andere ervaringen van ons blijft genieten.Laat het ons weten als je nog iets nodig hebt door op deze e-mail te reageren.Fever Team----------------------------------------------Klachtenbox, 30 dec. 2022 22:10 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Social Media - Events Support.[9EXV3O-X6W3X] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Social Media - Events Support.[9EXV3O-X6W3X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform