Beste,Ik stel een klacht op via testaankoop omdat er dan misschien iets beter word omgegaan met mijn probleem.Ik kreeg een aantekening in November dat ik een te goed van 295 euro teruggestort zou krijgen, mijn correct rekening nr stond er bij en deze uitdrukkelijke woorden stonden er bij ' Het tegoed wordt automatisch gestort op uw rekening met rekeningnummer: BE37................ Deze betalingsopdracht werd al doorgegeven aan de bank.'Ik ging er dus van uit dat de betalingsopdracht zou doorgegeven zijn en dat deze binnen 10 werkdagen/14 dagen op mijn rekening zou staan. Na het na te kijken bleek dit niet het geval en nam ik contact op via Facebook Messenger omdat ik de tijd niet heb om 30min aan de lijn te hangen voor ik er binnen geraak. Bleek dat ze mijn rekening nr niet hadden, ik heb deze dus nogmaals doorgegeven. Na 1,5 week had ik al zo een voorgevoel en stuur ik een berichtje via Facebook Messenger of alles wel correct is doorgegeven. Na 2 dagen krijg ik het antwoord dat de collega in kwestie het dossier verkeerd had opgemaakt. We zijn hier al 4 weken verder, ik ben nog steeds even begripvol en de medewerken maakte terug een 'correct' dossier op en verzekerde mij dat het geld binnen 14 dagen op mijn rekening stond. Naar aanleiding van mijn carrière achtergrond waar ik 1,5 jaar bij Telenet heb gewerkt had ik al een voorgevoel dat er iets achterliggend aan de hand zou zijn en vroeg ik hier achter maar ik kreeg enkel het antwoord nog even geduld. Nu zijn we vandaag weer 14 dagen verder en er staat nog niets op mijn rekening. Nu blijkt het dossier bij de IT dienst te zitten en geven ze hier totaal geen urgentie aan. Ik zou graag het geld teruggestort hebben en dit zo snel mogelijk.Op deze manier betwijfel ik ten zeerste of ik nog van jullie diensten wil genieten.Met vriendelijke groeten,Verhoeven