Terug

Terugbetaling ten onrechte aangerekende parkeergelden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Be-Mobile

15/02/2021

Ik maakt een account aan op 4411op 26/12/2020. Ik parkeer reeds jarenlang in de parking van Tweetorenwijk te Hasselt. Ik heb daar een abonnementskaart van mijn werkgever BNP Paribas Fortis 019 194 staat als nummer op de kaart en kon er steeds zonder te betalen met mijn kaart terecht. Sinds mijn account gaat de slagboom automatisch open in deze parking maar wat ik niet wist moet ik nu sinds 01/012021 de parking betalen en wordt het niet meer aangerekend op het werkgeversabonnement. Dat kan toch niet ! Graag ontving ik de onterechte betaling met dom terug ( 98,10 euro voor januari en ook het bedrag dat voor februari zal aangerekend worden. Ik kan mijn account niet eens opzeggen omdat er nog betalingen lopen. Al 3 klachten via contactformulier op de website ingediend + 1 e-mail en nog steeds geen reactie ontvangen. Kunnen jullie bemiddelen om de betalingen in deze parking te stoppen en de betalingen sinds 01/01/2021 terug te vorderen ? Veel dank bij voorbaat. Eric Buysmans

Berichten (4)

Be-Mobile

Naar: E. B.

17/02/2021

Beste Eric,Bedankt voor uw bericht.Zou u aub een bewijs van uw abonnement willen doorsturen en uw IBAN nummer voor een eventuele terugstorting ?Alvast bedankt.Tot uw dienst,Bien à vous,Mustapha,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411

E. B.

Naar: Be-Mobile

18/02/2021

Ik krijg de mail van cindy.vranken@q-park.nl niet aangehecht.Klantnummer BNP Paribas Fortis Q00103935Kaart Eric Buysmans 019194Voor meer info : cindy.vranken@q-park.nlStationsplein 12 - E 6221 BT MaastrichtBedrag van januari en februari terugstorten of annuleren bedrag van februari nog niet afgehouden van rekening.Mijn rekeningnummer : BE96 0011 0894 3305 Eric BuysmansMijn account bij 4411 zo snel mogelijk opzeggen. Ik kan het niet omwille van hangende bedragen !

E. B.

Naar: Be-Mobile

18/02/2021

Onderstaand PDF van e-mail van Q-park als bewijs abonnement Q-park TT-wijk.Gelieve mijn account zo snel mogelijk te annuleren en te zorgen dat ik weer met mijn abonnementskaart in de parking kan.

Be-Mobile

Naar: E. B.

22/02/2021

Beste,We laten het bedrag terugstorten op je rekening. Ook annuleren we meteen je account.Met vriendelijke groeten,Tot uw dienst,Bien à vous,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411'‹'‹


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform