Terug

Terugbetaling tegoed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: Engie

10/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2 april, moest ik een tegoed terugbetaald krijgen van ENGIE naargelang te hoge voorschoten. Ik stel echter vast dat we 10 juli zijn en nog steeds is dit niet terugbetaald. Zelfs na het herhaaldelijk jullie te bellen en mails uit te sturen. Dit heeft geleid tot een foutief rekening aangezien we geen vast bedrag kunnen geven, en die zou ik juridisch op jullie kunnen steken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen maandag 15 juli een gedetailleerd antwoord te bezorgen met datum van terugbetaling. Met vriendelijke groeten, van uw klacht

Berichten (1)

Engie

Naar: H. A.

10/07/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.beP Please consider the environment before printing this document


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform