Korte beschrijving van uw probleem
heb via Klarna bij ticketmaster ticketten besteld en betaald op 25 november voor een bedrag van 274 Euro. Klarna heeft dat geld van mijn rekening gehaald op dat zelfde ogenblik. een half uur later kreeg ik een mail van Klarna dat de aankoop wegens technische redenen niet is doorgegaan en dat ze gingen terugstorten. ik moest enkele dagen geduld hebben. na enkelen dagen neem ik contact op met hen, en moest tot 10 dagen geduld hebben. ik neem na 11 dagen terug contact op en dan moest ik mijn bank raadplegen omdat deze de betaling zouden tegenhouden. Dat deed ik, maar mijn bank bevestigde dat de betaling wel degelijk was gebeurd. terug klarna gecontacteerd en weer moest ik wat geduld hebben. vandaag weer klarna gecontacteerd en nu kreeg ik te horen dat ze een formulier gingen opmaken. maar ik ben hun leugens echt beu, en wens dat er iets tegen gedaan wordt.
het kan niet zijn dat ze mensen aan het lijntje blijven houden, en niets terugbetalen zoals ze zeggen en dat mensen hen moeten blijven na lopen.
bijgevoegd hun mail van 25 november en een screenshot van mijn betaling aan hen. graag hoor ik van u
vriendelijke groet Jorgen