Terug

Terugbetaling te veel aangerekend bedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: DOCKX RENTAL

23/10/2023

Beste, Voor het huren van een aanhangwagen werd mij het dagtarief i.p.v. het tarief voor een halve dag aangerekend. Dit werd bevestigd door de medewerker in het kantoor te Herent. Hij beloofde dit ook in orde te brengen door in een terugbetaling van het te veel betaalde bedrag te voorzien. Na een herinneringsmail mijnentwege (waarop er niet meer werd geantwoord) heeft er behoudens vergissing mijnerzijds nu meer dan vijf weken na de initiële belofte en bijna drie weken na vermelde herinnering nog steeds geen terugbetaling plaatsgevonden.Dank alvast om gepast gevolg hieraan te geven.

Berichten (2)

DOCKX RENTAL

Naar: I. G.

23/10/2023

Beste Yvan,Eerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het opgelopen ongemak.Wij trachten altijd onze klanten de juiste prijzen aan te bieden die hen worden beloofd bij het ophalen van de wagen of aanhangwagen. Echter heeft ons systeem een automatische rekenfout gemaakt waardoor u een volledige dag werd gefactureerd. Wij hebben dit ondertussen laten corrigeren en maken u een kredietnota op voor het teveel aangerekende bedrag. Het tegoed wordt u binnen de 2-3 werkdagen terug gestort.Nogmaals onze excuses hiervoor.Wij wensen u verder nog een fijne dag toe en hopelijk tot binnenkort.Met vriendelijke groetTymo WesterlinckSalesTeamDOCKXRENTALEsales@dockx.beUwww.dockx-rental.be

I. G.

Naar: DOCKX RENTAL

29/10/2023

Beste,Ik neem kennis van de excuses die u aanbiedt in naam van Dockx Rental. U wijt de recht gezette vergissing aan een systeemfout. Dit lijkt me plausibel en was me van het eerste ogenblik reeds duidelijk.Hetgeen evenwel opvalt, en daar maakt u geen melding van, is dat ik mij genoodzaakt zag om met het oog op een terugbetaling van het te veel betaalde bedrag na een herinneringsmail (waarop ook geen reactie volgde) de klachtendienst van test-aankoop in te schakelen.Het valt op dat er zelfs binnen het uur van een publieke registratie van het probleem reeds werd gereageerd en door u (/uw diensten) in een afhandeling werd voorzien.Ik heb ondertussen het bedrag op mijn rekening ontvangen, waarvoor dank.Ik vraag me af in hoeverre Dockx Rental dergelijke zaken op hun beloop laat tot effectief openbaar via een review of klacht actie wordt ondernomen door een benadeelde klant?!Met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform