Beste,Ik neem kennis van de excuses die u aanbiedt in naam van Dockx Rental. U wijt de recht gezette vergissing aan een systeemfout. Dit lijkt me plausibel en was me van het eerste ogenblik reeds duidelijk.Hetgeen evenwel opvalt, en daar maakt u geen melding van, is dat ik mij genoodzaakt zag om met het oog op een terugbetaling van het te veel betaalde bedrag na een herinneringsmail (waarop ook geen reactie volgde) de klachtendienst van test-aankoop in te schakelen.Het valt op dat er zelfs binnen het uur van een publieke registratie van het probleem reeds werd gereageerd en door u (/uw diensten) in een afhandeling werd voorzien.Ik heb ondertussen het bedrag op mijn rekening ontvangen, waarvoor dank.Ik vraag me af in hoeverre Dockx Rental dergelijke zaken op hun beloop laat tot effectief openbaar via een review of klacht actie wordt ondernomen door een benadeelde klant?!Met vriendelijke groeten.