De afgelopen weken en maanden heb ik geprobeerd het probleem met een verkeerde aanrekening van Telenet op te lossen. In september vorig jaar hebben wij onze diensten verhuisd, maar daarbij is één van onze diensten (een Streamz abonnement) niet mee overgezet - een vergissing langs jullie kant. Door de wijziging in ons pakket, viel een korting weg en betaalden wij plots veel meer.We hebben het probleem opgemerkt in december en een eerste keer aangebracht in januari. Na zes maanden proberen heb ik eindelijk iemand bij Telenet kunnen bereiken die de situatie wou bekijken. We kregen een voorstel tot een oplossing, maar daar waren enkele serieuze problemen mee: - Volgens de oplossing worden we enkel vergoed voor wat we teveel hebben betaald ( in totaal €103,95), maar niet voor de dienst waar we geen toegang tot gehad hebben. Dat betekent dus dat wij in de praktijk negen maanden Streamz betaald hebben (in totaal €107,55), terwijl wij in die periode - door een fout van jullie - geen toegang hadden tot Streamz. - De korting waar we nog elf maanden recht op hebben wordt niet meer geactiveerd, maar wordt samen met het te veel betaalde bedrag uitgesmeerd over 24 maanden. Niet alleen krijgen wij dus niet alles terug wat we te veel betaald hebben, de terugbetaling wordt ook gekoppeld aan een twee jaar lopend abonnement en onze huidige overeenkomst (het abonnement met de korting) wordt zonder onze toestemming aangepast. Ik heb twee keer gezegd dat wij het niet eens zijn met dit voorstel, maar ik heb twee keer te horen gekregen dat de beslissing gemaakt is en niet meer gewijzigd wordt.Wij hebben heel veel geduld gehad. Wij hebben dit probleem op 2 januari de eerste keer aangebracht en hebben zes maanden moeten zoeken naar reactie van Telenet. In heel die periode hebben wij onze aanrekening altijd betaald omdat we erop vertrouwden dat alles wat we te veel betaalden zou worden terugbetaald (iets wat Telenet ons verteld heeft). Telenet heeft ons vertrouwen misbruikt en ons aan het lijntje gehouden. Ons geduld is op, wij verlaten Telenet. In juni hebben wij onze laatste afrekening betaald, voor een periode tot en met 27 juli. Van wat we te veel hebben betaald hebben we nog niets terug gezien, dat zou pas vanaf de aanrekening van juli zijn. Die moeten jullie dus niet opsturen. Het te veel betaalde bedrag (in totaal €211,5) kunnen jullie terugstorten op ons rekeningnummer. Wij hebben geen interesse in oplossingen die vereisen dat wij klant blijven van Telenet.