Terug

terugbetaling schadegeval

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

11/03/2024

eind vorig jaar geef ik een schadegeval aan ten gevolge van stormschade aan de wagen.er waaide een dakisolatieplaat tegen en kleine bluts in wagen achteraan.vul online formulier in,fotoverslag,en alle gegevens.2 weken later krijg ik telefoon van het carroseriebedrijf dat ze toestemming hebben van baloise de herstelling mag uitgevoerd worden en om concreet een datum af te spreken.er is GEEN expertise terplaatse gebeurd en werd telefonisch toestemming gegeven?ik neem voor de zekerheid contact met mijn makelaar.hij wist nog van niks maar neemt contact met baloise,en bevestigd mij dezelfde dag nog dat er inderdaad groen licht word gegeven en de herstelling mag worden uitgevoerd.de betaling word rechtstreeks via verzekering geregeld en hoef dus niet te betaling bij afhaling.zo gezegd zo gedaan.herstelling word ingepland en hersteld.3 maanden later krijg ik een mail van carroseriebedrijf met daarin de factuur die ik dien te betalen?ik val uit de lucht want dacht dat dit al lang vereffend was,,,ik stuur een mail naar garage en weten mij te vertellen dat baloise geen tussenkomst bied!ze komen dus terug op hun beslissing zonder enige communicatie .ik neem contact met mijn agent en valt eveneens uit de lucht.hij neemt op zijn beurt contact met baloise en vind het eveneens ongepast dat ze toestemming geven voor herstel en dan 3 maanden later terug komen op hun belofte en de 1200 euro niet dekken.ze houden het been stijf en bieden geen tussenkomst nadat ze beloofde dat alles ok was voor herstel zowel aan de carreserie als aan mijn agent.ik heb ondertussen zelf de garage betaald uit eigen zak.ik ben al jaren klant bij baloise en zit er met al mijn verzekeringen om dan op deze manier behandeld te worden is op zen minst ongepast.eerder was er eveneens al een zeer onprettig voorval met mijn brandverzekering na een schadedossier bij de buren,als alle baoise klanten op deze manier behandeld door de experten mag er dringend een cursus geven worden wat ellementaire beleefdheid betreft.ook bij dit dossier heb ik zeer slechte ervaring opgelopen .ik wens als klant op een correcte en vooral beleefde manier behandeld te worden .ik geef dan ook het advies om op u hoede te zijn als je verzekert bent bij deze maatschappij.ze komen hun beloftes en afspraken niet na en overweeg dan ook om alle verzekingen stop te zetten daar.dit is echt ongepast gedrag,ik ben dan ook alle vertrouwen verloren in deze maatschappij.

Berichten (10)

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: G. Y.

11/03/2024

Geachte HeerIk merk op dat u nog geen klacht hebt ingediend bij Baloise.Kunt u mij uw klacht dus eerst doorsturen naarklacht@baloise.be?Bede in het onderwerp van uw e-mail het schadenummer te melden.Het klantnummer 507989728510 hieronder is geen referte van Baloise.Dan zal ik hier met mijn collega's van onze Schadedienst op antwoorden.Indien u na ons antwoord nog mistevreden bent, dan kan TA terug oppikken.Met vriendelijke groetenComplaints Officer Corporate Legal TeamCity Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpenklacht@baloise.bewww.baloise.befacebookinstagramyoutubelinkedin Disclaimer Deze boodschap is expliciet onderworpen aan de voorwaarden van de e-maildisclaimer. Le présent message est explicitement soumis aux conditions du disclaimer relatif au courrier électronique. This message is explicitly subject to the conditions of the e-mail disclaimer. www.baloise.be/emaildisclaimer Raadpleeg zeker het actuele privacybeleid op onze website www.baloise.be N'hésitez pas à consulter la politique en matière de vie privée actuelle sur notre site web www.baloise.be Don't hesitate to consult our privacy policy published on our website www.baloise.be

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

11/03/2024

beste,hierbij bijkomende infopolisnummer auto: 5R6447 – je schadedossiernummer: O23X5289mvg

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: G. Y.

11/03/2024

Via klacht@baloise.be a.u.b.Complaints Officer Disclaimer Deze boodschap is expliciet onderworpen aan de voorwaarden van de e-maildisclaimer. Le présent message est explicitement soumis aux conditions du disclaimer relatif au courrier électronique. This message is explicitly subject to the conditions of the e-mail disclaimer. www.baloise.be/emaildisclaimer Raadpleeg zeker het actuele privacybeleid op onze website www.baloise.be N'hésitez pas à consulter la politique en matière de vie privée actuelle sur notre site web www.baloise.be Don't hesitate to consult our privacy policy published on our website www.baloise.be

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

11/03/2024

beste,ik begrijp de insteek niet zo goed,er werd al via de officiële weg geprobeerd om tot een oplossing te komen via mijn makelaar!

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: G. Y.

11/03/2024

Via klacht@baloise.be a.u.b.Complaints Officer Disclaimer Deze boodschap is expliciet onderworpen aan de voorwaarden van de e-maildisclaimer. Le présent message est explicitement soumis aux conditions du disclaimer relatif au courrier électronique. This message is explicitly subject to the conditions of the e-mail disclaimer. www.baloise.be/emaildisclaimer Raadpleeg zeker het actuele privacybeleid op onze website www.baloise.be N'hésitez pas à consulter la politique en matière de vie privée actuelle sur notre site web www.baloise.be Don't hesitate to consult our privacy policy published on our website www.baloise.be

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

12/03/2024

beste,er worden dus geen persoonlijke antwoorden gegeven blijkbaar,die ervaring had ik eerder ook al bij baloise.ik stuur vandaag via klacht baliose en hoop dan op een betere opvolging.

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

13/03/2024

zo gezegd zo gedaan,klacht gestuurd naar klacht@baloise.behoop binnen een redelijke termijn antwoord te krijgen van jullie en tot een compromis te komen.mvg

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: G. Y.

13/03/2024

Geachte Heer Ons antwoord is gisteren 12-03-24 18:39 verstuurd naar uw mailadres.Met vriendelijke groetenComplaints Officer Corporate Legal TeamCity Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpenklacht@baloise.bewww.baloise.befacebookinstagramyoutubelinkedin Disclaimer Deze boodschap is expliciet onderworpen aan de voorwaarden van de e-maildisclaimer. Le présent message est explicitement soumis aux conditions du disclaimer relatif au courrier électronique. This message is explicitly subject to the conditions of the e-mail disclaimer. www.baloise.be/emaildisclaimer Raadpleeg zeker het actuele privacybeleid op onze website www.baloise.be N'hésitez pas à consulter la politique en matière de vie privée actuelle sur notre site web www.baloise.be Don't hesitate to consult our privacy policy published on our website www.baloise.be

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

15/03/2024

beste ,na de officiële klacht ingediend te hebben krijg ik blijkbaar via de testaankoop website steeds de standaard mail terug zoals je hierboven kan zien.Op de klachtenwebsite van baloise worden de kleine lettertje bovengehaald,waar ik begrip voor heb .Er word nu plots een standpunt ingenomen ivm de gevolgschade,heel de kwestie is natuurlijk dat ze dit vanaf begin hadden moeten doen en dan had ik daar vrede mee genomen en was voor mij de zaak afgesloten.ik kreeg zowel van de agent als van de garage te horen dat het dossier goedkeuring kreeg voor herstel,3 maanden later word er op terug gekomen ,dit vind ik niet correct en had ik voor deze graag tot een compromis gekomen.mvg

G. Y.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

25/03/2024

baloise betaalde ter gemoetkoming de helft van het volledige bedrag terug.Ik betreur het feit dat er in eerste instantie beloftes werden gedaan dat het volledige bedrag zou vergoed worden ,inclusief vrijstelling en de beloftes op het einde van de rit niet werd nagekomen.Het vertrouwen in baloise is dan ook ver zoek,ik sta dan ook zeer twijfelachtig wat de verdere samenwerking met baloise betreft .(toch nog een compliment voor mijn makelaar , waar ik wel een zeer goede samenwerking heb.als het goed mag het ook vermeld worden)mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform