Beste, Ik heb een tijd geleden 2 artikelen besteld bij zalando van het merk Adidas. Dit gaat om 2 paar sneakers, waarbij het ene paar sneakers een verkeerd geleverd artikel was. Ik heb beide artikelen geroutineerd, omdat het ene paar niet paste en het andere een fout artikel was, daar heb ik ook fotografisch bewijs van. Ik heb de artikelen in 1 doos terug gestuurd, dus ze zaten allebei in dezelfde doos!! Ik kreeg een mail dat het ene artikel verwerkt was in retour maar ze zouden zogezegd het ander artikel niet hebben ontvangen. Dit klopt echt niet, want ik heb het echt samen in 1 doos gestoken, dit is ook te zien op de foto’s die ik vooraf had genomen (heb de foto’s ook doorgemaild naar hen).. Ik heb al heel veel contact gezocht, maar ze zeggen dat ze niets kunnen doen omdat de onderzoekscommissie het onderzoek heeft afgesloten. Ze verwachten dus dat ik meer dan 100€ ga betalen voor een artikel die ik niet heb. Ik doe dat niet! Het is echt heel oneerlijk, want zei hebben mijn ten eerste een verkeerd artikel opgestuurd, dus zei waren in eerste instantie in fout. Heel erg! Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb al contact gehad met Adidas zelf, ik heb al contact gehad met Bpost. Want ze hebben zelf niet eens contact gezocht met Bpost, terwijl het pakket zeker is afgeleverd daar! Ik verwacht echt deze rekening komt te vervallen, want zo iets kan niet! Zalando reageert niet meer op mijn mails en als ik chat met hen, luisteren ze niet. Ze zeggen dat ze het begrijpen, maar doen er niets aan. Ik verwacht dus dat deze rekening van 101,96€ komt te vervallen op bestelnummer 11003112028302. Ik had een klachtenformulier ingevuld maar dit helpt niet, ze zeggen sorry we kunnen geen uitbetaling uitvoeren. Ik ben niet van plan dit zo maar te laten passeren, dit is niet rechtvaardig!