Donderdag 22 maart bestelde ik parfum voor mijn vriend op de online Webshop van Ici Paris XL. De bestelling diende ook meteen betaald te worden, wat ik ook deed. De dag erna kwam de bestelling thuis toe, maar ik bleek mij vergist de hebben tussen de eau de parfum en de eau de toilet. Ik retourneerde het pakketje de zaterdag erop (24 maart) bij BPost. Op de website van Paris XL stond vermeld dat de retour gratis was. Toch diende ik 7.5 EUR te betalen in het postkantoor, wat ik ook deed. Ik verstuurde een eerste e-mail naar de klantendienst voor het geld van de retourzending terug te vragen. Na enkele mails en telefoons kreeg ik toch 18 mei mijn geld van de retour terug. Het bedrag van de geretourneerde parfum is nog steeds niet terug gestort. We zijn nu 2 maand na datum en mijn geduld begint op te geraken. Elke keer wordt een e-mail of telefoon beantwoord met hetzelfde: een betaling kan 14 dagen duren, indien het dan niet op uw rekening staat, mag u terugbellen. Dat is mij ondertussen dus (tel uit) al een paar keer overkomen.