Terug

Terugbetaling retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. A.

Naar: AMAZON

11/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 22.08.2024 heb ik in uw online winkel een Apple Iphone 15 Pro (128GB) gekocht, waarbij ik het bedrag van € 1019 heb betaald. De levering vond plaats via DHL en dit gebeurde niet op de correcte wijze. In de track en trace stond dat het pakket was afgeleverd bij mij thuis, maar dit is niet gebeurd. Dit heb ik bij jullie aangegeven wat bij jullie geleid had tot sluiting van mijn account. Het pakket heb ik gelukkig terug gevonden bij iemand anders in de straat. Wegens jullie incorrecte wijze van handelen heb ik besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Op 06.09.2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 10.09.2024 het pakket retour gestuurd. Dit pakket is op 11.09.2024 opgehaald door de DHL bezorgen zoals te zien is in de track en trace. Tot op heden, na 31 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €1019. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, M.A. Bijlagen: • Orderbevestiging • Retourbewijs • Track en trace pakket


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform