Terug

Terugbetaling retour wasmachine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Cool blue

15/06/2023

BesteSinds 18 mei heb ik heel veel mails gestuurd naar de klantendienst van Coolblue. Telkens kreeg ik een ander excuus en telkens moest ik 2 werkdagen wachten.Mijn wasmachine was voor de 3de keer kapot. Na bijna 4 weken heeft u ( Coolblue) beslist van mij drie opties te geven ivm de retour van mijn toestel.—————————————————————————————— dit bericht heb ik ontvangen:OmruilingWe hebben vandaag het bericht gekregen vanuit de hersteldienst dat ze bezig zijn met het verwerken van de credetering voor jouw toestel. Dat houdt dus in dat wij jouw toestel kunnen en mogen omruilen. Hieronder geef ik je alvast de opties even mee:1: We kunnen je toestel omruilen naar een nieuw exemplaar2: We kunnen je toestel omruilen voor een ander toestel dat jezelf kan uitkiezen. We verwerken dan het aankoopbedrag op de nieuwe machine. Bij een meerprijs, betaal je deze aan de hand van een linkje bij. Wanneer hierin een vermindering in prijs zit, word deze aan je terugbetaald. 3: We kunnen je toestel ophalen en ontvang jij je geld terug.Ik heb een mail teruggestuurd waarin ik duidelijk optie 3 neem.Optie 3. Toestel komen ophalen en geld terug storten. ——————————————————————————————ze zijn de machine komen ophalen, hebben dan vervolgens mij een e-mail verzonden met mijn handtekening. (Die ik nooit heb gezet)Ik heb niks moeten ondertekenen maar toch stond er een handtekening.Ik zou terugbetaald worden via mijn gebruikte betaalmethode. Vandaag 15 juni krijg ik opeens een mail dat er een tegoed van 499,00 euro op mijn account staat van Coolblue.Dit is niet juist en volgens mij niet wettelijk!Ik wens geen klant meer te zijn. Anders had ik optie 2 gekozen.Ik heb 2 mails waarin er staat dat ik mijn geld zou teruggestort krijgen.Ik heb nooit gekozen voor optie 2.Dus ik verwacht dat ik mijn geld teruggestort krijg zo snel mogelijk binnen de 4 werkdagen zoals beloofd. Normaal 5 maar de eerste dag is al voorbij. Het is mijn geld, u heeft een kapot toestel verkocht, u heeft constant tegendraads gedaan in deze 4 weken, het is uw verantwoordelijkheid.Jan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform