Terug

Terugbetaling resterende bedrag na indienen nummerplaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: VAB

28/07/2023

Beste Ik had afgelopen woensdag telefonisch contact met de klantendienst. Ik gaf jullie de info dat mijn zoon zijn wagen verkocht had en met de vraag of het lidmaatschap op deze wagen in bewaring kon geplaatst worden tot hij een nieuwe wagen kocht. De reactie was neen dit kan niet stuur een mail naar contact@vab.be met vermelding van de nummerplaat en het bedrag van de resterende looptijd zal terug op de rekening worden gestort. Ik zeg spijtig want ik had liever dat het lidmaatschap bevroren werd en terug aangesproken kon worden als hij een nieuwe wagen heeft. Ik zeg aan mijn zoon dat het op zijn rekening komt en ik geef de boodschap dit is het begin voor je volgende lidmaatschap als je je wagen gevonden hebt.Ik doe de mail en krijg vandaag een totaal andere reactie als de telefonische van afgelopen woensdag. We kunnen kiezen tussen mogelijkheid om een nieuwe nummerplaat door te geven, een andere wagen op ons domicilieadres door te geven of een combinatie van deze twee. Ik mail terug met de melding dat onze wagens reeds door VAB gedekt zijn dus keuze 2 en 3 zijn onmogelijk en keuze 1 is niet voor op korte termijn want zoon moet nog een nieuwe wagen zoeken (wil een specifieke) en moet vermoedelijk nog wat sparen dus kan nog enkele maanden duren. Dus vraag naar herziening van hun oplossing. Ik krijg de melding terug dat de leidinggevende bij zijn/haar standpunt blijft. Is dit jullie vorm van service en klantvriendelijkheid? Zoals ik aangaf zijn we momenteel met 3 lid. Maar zijn lidmaatschap loopt nog tot 03 februari 2024 zonder een wagen hierop te hebben. Hoe kan ik hem en mijn andere kinderen 20 en 17 nog ooit overtuigen van een lidmaatschap op pechverhelping te nemen? Jeugd ziet dit totaal anders in en nu al helemaal als hij zijn resterende centen niet terug op zijn rekening krijgt. Want u zal zien bij de betaling dat het bedrag van zijn rekening kwam.In de hoop dat er nog leidinggevende binnen VAB werken die weten hoe je met opgroeiende kinderen moet handelen om hen van noodzakelijke aansluitingen te overtuigen ipv deze centen uit te geven aan op stap gaan hoop ik dat er een oplossing komt die aan beide tegemoetkomt = voorstel een bon zonder einddatum voor resterende periode voor hem met bv aansluiting verlengen voor min. een jaar. en indien dit niet kan hij zijn centen terug op de rekening krijgt.Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

VAB

Naar: D. R.

25/08/2023

Beste,   Bedankt voor uw bericht. Wijkregen deze opmerkingen eerder al rechtstreeks door via mevrouw Rabaey. - Ons standpunt en toelichting bezorgden wij rechtstreeks aan de klantop 25/08/2023.  Wij kunnen dit antwoord niet aan u bezorgen in het kadervan GDPR. Heeft u  nog vragen? Beldan gerust naar  03 253 61 40  ofstuur een mail naar  klachtenbehandeling@vab.be Met vriendelijke groeten, Debby Jennes VAB - Customer Experience -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VAB

Naar: D. R.

25/08/2023

Beste,   Bedankt voor uw bericht. Wijkregen deze opmerkingen eerder al rechtstreeks door via mevrouw Rabaey. - Ons standpunt en toelichting bezorgden wij rechtstreeks aan de klantop 25/08/2023.  Wij kunnen dit antwoord niet aan u bezorgen in het kadervan GDPR. Heeft u  nog vragen? Beldan gerust naar  03 253 61 40  ofstuur een mail naar  klachtenbehandeling@vab.be Met vriendelijke groeten, Debby Jennes VAB - Customer Experience -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform