Onderwerp: Klacht over autohuur en onterechte kosten die niet terug betaald zijn – 27761267
Geachte heer/mevrouw,
Op 25/07/2025 heb ik via Goldcar een auto gehuurd in Girona (Spanje) airport met reserveringsnummer 27761267. Helaas ben ik zeer ontevreden over de gang van zaken en dien ik hierbij een officiële klacht in.
Mijn klacht betreft het volgende:
• terugbetaling van de benzinekosten, er is een bedrag van €158.98 ingehouden op mijn creditcard 5440 5632 5927 1769 zonder duidelijke reden / ik werd een aanvullende verzekering af te sluiten voor het verzekeren van de de brandstof, deze zou niet terugbetaald worden indien brandstof niet bijgevuld zou zijn.
• Bij het inleveren van de auto hebben ze mij gezegd dat alles in orde was en de tank vol was, wij hebben hiervan een bewijs (foto)
• Ik heb hierover reeds contact opgenomen via mail en telefoon maar helaas geen duidelijke of bevredigende reactie ontvangen.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om:
1. Een volledige toelichting waarom dit bedrag in rekening is gebracht.
2. Terugbetaling van het onterecht afgeschreven bedrag van €158,98
3. Bevestiging dat dit dossier correct wordt afgesloten.
Ik stel het op prijs indien u mij binnen 14 dagen schriftelijk antwoord geeft. Mocht ik geen reactie ontvangen, dan ben ik genoodzaakt mijn klacht voor te leggen aan de Europese Consumentenorganisatie en mijn creditcardmaatschappij.
Met vriendelijke groet,
Lesley van opstal